Jälkitarkastus/Korjauskehoitus
Jälkitarkastus/Korjauskehoitus
Kun talviauton leimauksessa tuli pari jälkitarkastus kohtaa, niin tarkastaako uusintakatsastuksessa leimamies myös ne kohdat, joissa lukee korjauskehoitus? Korjauskehoituksiahan voi tulla, vaikka leima tulisikin paperiin.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Re: Jälkitarkastus/Korjauskehoitus
kyllä tarkastaa ainakin joensuussa! soitto omaan kats. konttoriin ja asia varmistuu kaikkein helpointen.wiquel kirjoitti:Kun talviauton leimauksessa tuli pari jälkitarkastus kohtaa, niin tarkastaako uusintakatsastuksessa leimamies myös ne kohdat, joissa lukee korjauskehoitus? Korjauskehoituksiahan voi tulla, vaikka leima tulisikin paperiin.
mullekkin sanottiin että ei tarkasta, mutta sitten kun soitinkin konttoriin niin tarkastaavat ja kun käytin jälkitarkastuksessa niin kyllä inssi korjauskehotuksetkin katsoi!
-
Osku
Näin täällä sanotaan tähän:
http://www.katsastajat.com/kysymykset/? ... itarkastus
Lähettänyt p.a 31.01.2006 19:42
tuli tänään katsastuksessa 3 korjauskehotusta ja 3 jälkitarkastusta. riittääkö leiman saantiin jälkitarkastus kohteiden korjaus pelkästään vai onko uudessa näytössä oltava kehotusviat myös korjattuna
- Leiman saa kun jälkitarkastuskohteet on korjattu. Korjauskehoitusviat kirjoitetaan otteen taakse ja annetaan max. 1 kk (vioista riippuen) korjausaikaa, joten nekin tulee korjata.
Mulla se kirjoitti vuos sitten rekisteriotteeseen, että kuukausi aikaa kiristää/vaihtaa oikea etupyörän laakeri, ku en ehtiny tehä sille mitään vaikka se siellä korjauskehotuksissa oli..leima tuli kuitenkin..
http://www.katsastajat.com/kysymykset/? ... itarkastus
Lähettänyt p.a 31.01.2006 19:42
tuli tänään katsastuksessa 3 korjauskehotusta ja 3 jälkitarkastusta. riittääkö leiman saantiin jälkitarkastus kohteiden korjaus pelkästään vai onko uudessa näytössä oltava kehotusviat myös korjattuna
- Leiman saa kun jälkitarkastuskohteet on korjattu. Korjauskehoitusviat kirjoitetaan otteen taakse ja annetaan max. 1 kk (vioista riippuen) korjausaikaa, joten nekin tulee korjata.
Mulla se kirjoitti vuos sitten rekisteriotteeseen, että kuukausi aikaa kiristää/vaihtaa oikea etupyörän laakeri, ku en ehtiny tehä sille mitään vaikka se siellä korjauskehotuksissa oli..leima tuli kuitenkin..
varmaan tapaus kohtasia tommoset.
jos joku valo esim pimeenä etkä saa vaiheetua kk kuluessa ni vittumaisempi mies pistää hylsyn.
itse ainakin laittasin
toki nekin joustaa ja riippuu varmasti hyvin paljon kohteesta.
itsellä ainakin leimalla ni yleensä ei laita ku suht tuttu kaveri monesti ollut ni edes noita ylös vaan sanoo että vaihappa tuokin kun ehit mutta kuiten kevään aikana.
kun se tietää että itsekkin olen semmoinen että pidän autoni kunnossa.
jos joku valo esim pimeenä etkä saa vaiheetua kk kuluessa ni vittumaisempi mies pistää hylsyn.
itse ainakin laittasin
toki nekin joustaa ja riippuu varmasti hyvin paljon kohteesta.
itsellä ainakin leimalla ni yleensä ei laita ku suht tuttu kaveri monesti ollut ni edes noita ylös vaan sanoo että vaihappa tuokin kun ehit mutta kuiten kevään aikana.
kun se tietää että itsekkin olen semmoinen että pidän autoni kunnossa.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...