Mitkähän mahtaa olla tuollaisen viistoperä vm-91 vectran etukaiuttimien mitat? Kun pitäisi nyt ostaa eteen erillissarja ja ei nyt kehtaisi alkaa ottaan ovipahveja irti jos täällä joku sattuisi tietään niiden mitat.
tuommoset ne on jos on vielä alkuperäiset. elementin halkaisia 155mm.
jos sinne on jo joku ehtinyt vaihtaa toiset kajarit niin kannattaa kurkata koska soviterenkaita on 5 1/4" ja 6 1/2" ja oma tekoiset kakkarat lisäksi päälle.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Melkeen kannattaa ne pahvit ottaa irti ja mittailla ite minkälaiset kaiuttimet sinne sopii niin leveyden kuin syvyyden suhteen, jos et halua ruveta vääntämään peltiä tms. Kyllä sillä autolla voi ajaa ilman ovipahviakin.
kafuusti kirjoitti:Mitkähän mahtaa olla tuollaisen viistoperä vm-91 vectran etukaiuttimien mitat? Kun pitäisi nyt ostaa eteen erillissarja ja ei nyt kehtaisi alkaa ottaan ovipahveja irti jos täällä joku sattuisi tietään niiden mitat.
Itse laittelin sinne hertzin esk-165(vai onko ne 165-esk...) erkksarjan. Jos et käytä korotuspaloja niin joutuu vähän peltiä leikkaa, muuten mahtuvat kyllä sinne mainiosti.
itse asensin peerlessin d6 erkkasarjan ja eihän se sinne millään sopinut... koroke/soviterenkaita ja kuitua ja sitten ne sinne meni ja ihan hyvin onkin... mutta vaivaa sai kyllä nähdä... 5,25" varmaan voi mennä aikakin kivuttomasti... itse harkitsin kans pienempiä, mutta pitihän sitä 6,5" ostaa ja jne...
TuKe88 kirjoitti:itse asensin peerlessin d6 erkkasarjan ja eihän se sinne millään sopinut... koroke/soviterenkaita ja kuitua ja sitten ne sinne meni ja ihan hyvin onkin... mutta vaivaa sai kyllä nähdä... 5,25" varmaan voi mennä aikakin kivuttomasti... itse harkitsin kans pienempiä, mutta pitihän sitä 6,5" ostaa ja jne...
TuKe88 kirjoitti:ne ei kyllä jotenkin mahtuneet sinne ovipahvin sisään oikein missään suunnassa...
Mulla oli astrassa juur kuvanmukaiset kaiuttimet kans. Itte leikkasin tosta alkuperäiskajarista keskiosan pois ja laitoin siihen 10mm:n koroke mdf levyn, jolloin juur tarvitsemani korokepala syntyi nopeasti ja halvalla.
Voipi olla helpompi tehdä vanerista tai mdf levystä ne korokepalat, tuntuis että jos tuosta alkuperäisestä kaiuttimesta tekee, ni ei tule kovin tukeva.
jas2 kirjoitti:Voipi olla helpompi tehdä vanerista tai mdf levystä ne korokepalat, tuntuis että jos tuosta alkuperäisestä kaiuttimesta tekee, ni ei tule kovin tukeva.