Täytyy ihmetellä mitä kesäautoja sitte nykyää tehää kun kaikki lätäköt täytyy kiertää...ei ne autot siitä hajoa, johan joka auto olisi pajalla veden takia. Ei ne autotkaan sokerista ole:)
yeahrl kirjoitti:Samoiten muutama pesula missä paljon käy pesettäjiä, pohjapesu tulee autoon kun ajat halliin sisään ja kunnon paineella kokoauton leveydeltä sitä mukaa kun ajat sisään, eikä kellään siihen ole auto hyytynyt....?
Eipä noissa pesuloissa pidetäkään moottoria käynnissä. Ja ilmapuhalluksella kuivailevat. Seinältä kylläkin voi tarkkasilmäinen bongata kyltin:"Emme vastaa mahdollisista sähkövioista" tjsp...
Lisää tuolla -> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... %E4k%F6%2A
Eipä siellä kylttiä näy. Näkyy moni ottaneen ennen ku itse mennyt tämän alustapesun kanssa ja hyvin on auto mennyt siitä. Itse myös aina ottanut ja auto toiminyt astra g toiminut monta vuotta.
Ei voi ymmärtää niitä jotka tyyliin lisäävät kaasua kun näkevät edessä jonkun ison "järven". Mikäs siinä jos haluaa ottaa riskin. Sitte ihmetellään kun tulee sähkövikaa tai vettä on sisätiloissa asti.
yeahrl kirjoitti:Vielä ihmetyttää miten porukoiden autot hajoo kun ajaa isoista lätäköistä?
Kenen "porukoiden" autot on siis hajonnut lätäköihin?
Itse pyrin kiertämään ainakin kaikki kaupunkialueella olevat lätäköt jo ihan sen vuoksi että jalankulkijan näkövinkkelistä ei ole mitään vittumaisempaa kun saada kylmää kuravettä päälleen...
Eikai ne autot siitä mihinkään hajoa jos lätäkköihin ajaa
yeahrl kirjoitti:Vielä ihmetyttää miten porukoiden autot hajoo kun ajaa isoista lätäköistä?
Kenen "porukoiden" autot on siis hajonnut lätäköihin?
Itse pyrin kiertämään ainakin kaikki kaupunkialueella olevat lätäköt jo ihan sen vuoksi että jalankulkijan näkövinkkelistä ei ole mitään vittumaisempaa kun saada kylmää kuravettä päälleen...
Eikai ne autot siitä mihinkään hajoa jos lätäkköihin ajaa
no kyllä ne vaan saattaa kuule hajota. kaverin passattista hajos kone, höräs vettä kun ajoi isoon lätäkköön.
No korkkaspa tuossa pari vuotta sitten kaverin Vectra GTS 3.2:kin, kun ajoi tunteella lätäkköön. Vaihtohinta moottorille +10t€, elämä kallis.. Mikään vakuutus/takuu ei sitä korvannut, joten kaveri kaivoi sitten omaa/pankin lompakkoa vähän isommalla kädellä.
Johan sit jokainen auto olisi leikannut kiinni, jos auto siitä hajoaa. Rankkasateita riittää ja välillä vettä on ihan tolkuttomasti. Jos jokaista väistät niin kolari on tiedossa. Taitaa jutuissa olla aina pieni lisä.
yeahrl kirjoitti:Johan sit jokainen auto olisi leikannut kiinni, jos auto siitä hajoaa. Rankkasateita riittää ja välillä vettä on ihan tolkuttomasti. Jos jokaista väistät niin kolari on tiedossa. Taitaa jutuissa olla aina pieni lisä.
Meneppä sitten kokeilemaan onko sitä lisää
Tulee kyllä kierrettyä lätäköt aina kun mahdollista, jos ei mahdollista niin mahdollisimman hiljaa yli.