Kokemuksia Gabrielin iskareista?
Kokemuksia Gabrielin iskareista?
Soittelin tuossa completokselle ja kyselin FK:n alustasarjani jämien (etuiskarit, jotka piti tulla jälkitoimituksessa) perään. 4kk sitten tilasin sarjan ja jouset ja takaiskarit vasta tullut. Nyt tarjosivat tilalle Gabrielin etuiskareita. Mitään kokemuksia ko. merkistä? Lienee kuitenkin ihan tunnettu merkki maailmalla mitä nyt tuossa olen vähän jutellut tuttujen kanssa. Kysymykseni onkin, että kannattaako tällainen "vaihto". Onko FK laadukkaampi kuin Gabriel vaiko toisinpäin? Myyjä mukaan FK:n jouset ainakin käyvät niihin iskareihin, mutta heräsi puhelun jälkeen kysymys, että kestääkö ne madallusjousien kanssa miten? Pikkuisen kyllä vituttaa se touhu kun eivät saa yhtiä vaivaisia iskareita toimitettua. Käsittääkseni jos tilaan sarjan niin siihen pitäisi kuulua kuitenkin kaikki osat ja luulisi niiden tulevan kerralla, eikä osa kerrallaan.

-
juzatheman
- 'Senator'

gabriel on ihan ok merkki.
hyvä takuu ainakin 2 vuotta.
tuossa tuo paikallinen liike myy niitä ja aina on menny takuuseen jos ei oo kestäny. itse en oo kyllä yksikään vaihtanut takuuseen, mutta isäntä on vaihdellu useempaankin autoon niitä alle ja hyvät on ollut ja kaippa parit on joskus pistetty takuuseenkin.
hyvä takuu ainakin 2 vuotta.
tuossa tuo paikallinen liike myy niitä ja aina on menny takuuseen jos ei oo kestäny. itse en oo kyllä yksikään vaihtanut takuuseen, mutta isäntä on vaihdellu useempaankin autoon niitä alle ja hyvät on ollut ja kaippa parit on joskus pistetty takuuseenkin.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Tuo nyt oli vähän vaikea päätös sitten, kun toiset sanoo juuta ja toiset jaata... Päädyin kuitenkin odottelemaan alkuperäisiä tilaamiani FK:n iskareita. Lähinnä alkoi vähän "pelottaa" jos sieltä olisi tullut tavalliset iskarit niin kuinka ne olisi käyttäytynyt noiden madallusjousien kanssa. Mielummin sitten otan sportti-iskarit, jotka on tehty toimimaan noiden jousien kanssa.