Kokemuksia kaipailisin. On sen verran edukas tuo sarja. Käyttökokemuksia kaipailisin
Corsasta (1.7D) ja farkku Astrasta (X18XE1). Haku oli melko tyhjentävä kokemus.
Mitenkäs oletteko tilanneet suoraan tuolta supersportin verkkokaupasta? Tuleeko postikulut hinnan päälle?
SuperSport -alustasarja (Corsa B ja Astra G Caravan)
-
Altti450
- 'Diplomat'

- Viestit: 2831
- Liittynyt: 15 Kesä 2004, 03:00
- Paikkakunta: Vantaa
SuperSport -alustasarja (Corsa B ja Astra G Caravan)
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.