SuperSport -alustasarja (Corsa B ja Astra G Caravan)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Altti450
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2831
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

SuperSport -alustasarja (Corsa B ja Astra G Caravan)

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Kokemuksia kaipailisin. On sen verran edukas tuo sarja. Käyttökokemuksia kaipailisin
Corsasta (1.7D) ja farkku Astrasta (X18XE1). Haku oli melko tyhjentävä kokemus.

Mitenkäs oletteko tilanneet suoraan tuolta supersportin verkkokaupasta? Tuleeko postikulut hinnan päälle?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.