Omega B:n käyttöohjekirjan linkki haussa
Omega B:n käyttöohjekirjan linkki haussa
Hei, Muutama päivä sitten löysin webistä suomenkielisen skannatun ohjekirjan ja silloin en kerennyt downloadata. Nyt en löydä sitten millään enään sitä sivua. 
Opel Omega MV6
Noi linkit ei toimi enään. Löysin just downloadatun manuskan koneeltani, joten olin kuin olinkin ehtinyt ladata sen. Linkillä ei enään väliä. Jos joku tarttee niin minulta löytyy kanssa. Koko n. 20 MBooskari kirjoitti:Jees... nyt löyty linkit myöskin.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... s&start=30
Opel Omega MV6
Re: Omega B:n käyttöohjekirjan linkki haussa
gallop kirjoitti:Hei, Muutama päivä sitten löysin webistä suomenkielisen skannatun ohjekirjan ja silloin en kerennyt downloadata. Nyt en löydä sitten millään enään sitä sivua.
http://koti.mbnet.fi/digibox/biilini.htm
Tuolta löytyy kun kelaat sivua hiukan alaspäin....
GTS 3.2
miullekkiiEnochian kirjoitti:gallop kirjoitti:Jos joku tarttee niin minulta löytyy kanssa. Koko n. 20 MB
paavo.karvinen@pkpelastuslaitos.fi
Enochian kirjoitti:ky8216@kolumbus.fi Kiitos!gallop kirjoitti:Jos joku tarttee niin minulta löytyy kanssa. Koko n. 20 MB
Lähetetty, lähetä sinä seuraavalle joka haluaa ? Kiitos ! Menee meinaan n. 10 min. kun lähettää ja netti ihan jumissa. Laitan sen webbisaitille ensiviikolla. Sinne tulee myös Vauxhall/Opel collegen opetusmateriaali liittyen V6 koneisiin. Ihan hyvää tavaraa siis
Opel Omega MV6
Laitoin tulemaan. Tulee 5 eri zippifilessäouppelixi kirjoitti:Enochian kirjoitti:miullekkiigallop kirjoitti:Jos joku tarttee niin minulta löytyy kanssa. Koko n. 20 MB![]()
![]()
paavo.karvinen@pkpelastuslaitos.fi
Opel Omega MV6
tänne vois kans sendiä!! lahtinen84@pp.inet.fi
ex-Kadett E 1.6 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
Kiitoksia! Joo, eli jos joku haluaa ko. opuksen niin voi laittaa minulle suoraan mailia niin ei tapahdu niin että sen manuaalin saa kymmeneltä eri ihmiseltä kun sitä täällä kyselee.gallop kirjoitti:Enochian kirjoitti:ky8216@kolumbus.fi Kiitos!gallop kirjoitti:Jos joku tarttee niin minulta löytyy kanssa. Koko n. 20 MB
Lähetetty, lähetä sinä seuraavalle joka haluaa ?
Oma mailini näyttää tiedoston kooksi 31,8mb, eli sen verran pitäisi löytyä tilaa ja mailin pitäisi myös hyväksyä noin isot liitetiedostot.
onko joku yrittäny mulle lähettää? ei ainakaa oo tullu vielä... voi myös yrittää eddison_84@hotmail.com
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
eddison84 kirjoitti:tänne vois kans sendiä!! lahtinen84@pp.inet.fi
lähettäkee ny joku....eddison84 kirjoitti:onko joku yrittäny mulle lähettää? ei ainakaa oo tullu vielä... voi myös yrittää eddison_84@hotmail.com
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
Lähetetty molempiin maileihin...toivottavasti tulee edes toiseen.eddison84 kirjoitti:eddison84 kirjoitti:tänne vois kans sendiä!! lahtinen84@pp.inet.filähettäkee ny joku....eddison84 kirjoitti:onko joku yrittäny mulle lähettää? ei ainakaa oo tullu vielä... voi myös yrittää eddison_84@hotmail.com