Vanteiden maalausta Tampereen seutu
Vanteiden maalausta Tampereen seutu
Mulla on Calibran alkuperäiset 15` tuumaset alupyörät, joista lakkaus kesii. Nämä pitäis olla talvivanteet. Missäköhän kannattais puhalluttaa ja maalauttaa mansen seudulla? Halvalla tietty 
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
TAMCORRO OY
Etu-Hankkionkatu 13
33700 Tampere
Puh. (03) 3143 5500
Fax (03) 3143 5550
tamcorro@tamcorro.fi
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Re: Vanteiden maalausta Tampereen seutu
jokos kävit (ja missä) maalauttaa vanteet vaiko onko "projekti" viel vaiheessa ?artisti kirjoitti:Mulla on Calibran alkuperäiset 15` tuumaset alupyörät, joista lakkaus kesii. Nämä pitäis olla talvivanteet. Missäköhän kannattais puhalluttaa ja maalauttaa mansen seudulla? Halvalla tietty
Projekti tarvi pistää jäihin kun on talvi tulee, kattelen ens keväänä homma uusiksi.Juhi kirjoitti:jokos kävit (ja missä) maalauttaa vanteet vaiko onko "projekti" viel vaiheessa ?artisti kirjoitti:Mulla on Calibran alkuperäiset 15` tuumaset alupyörät, joista lakkaus kesii. Nämä pitäis olla talvivanteet. Missäköhän kannattais puhalluttaa ja maalauttaa mansen seudulla? Halvalla tietty
juu juu, ite vaan pitäs käynnisttää projekti ennen talvea et sais alut alle...artisti kirjoitti:Projekti tarvi pistää jäihin kun on talvi tulee, kattelen ens keväänä homma uusiksi.Juhi kirjoitti:jokos kävit (ja missä) maalauttaa vanteet vaiko onko "projekti" viel vaiheessa ?artisti kirjoitti:Mulla on Calibran alkuperäiset 15` tuumaset alupyörät, joista lakkaus kesii. Nämä pitäis olla talvivanteet. Missäköhän kannattais puhalluttaa ja maalauttaa mansen seudulla? Halvalla tietty
Juu, niin munkin piti mut sain kummit sopivasti ja ne on jo vanteilla. Josko ens kesänä sit kerkiäis laittaan noi vanteet kuntoon.Juhi kirjoitti:juu juu, ite vaan pitäs käynnisttää projekti ennen talvea et sais alut alle...artisti kirjoitti:Projekti tarvi pistää jäihin kun on talvi tulee, kattelen ens keväänä homma uusiksi.Juhi kirjoitti:jokos kävit (ja missä) maalauttaa vanteet vaiko onko "projekti" viel vaiheessa ?artisti kirjoitti:Mulla on Calibran alkuperäiset 15` tuumaset alupyörät, joista lakkaus kesii. Nämä pitäis olla talvivanteet. Missäköhän kannattais puhalluttaa ja maalauttaa mansen seudulla? Halvalla tietty