katsastus asiaa!

Keskustelua Opeleista
iHenkkaZ
OCF Member 2021

katsastus asiaa!

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

katsastin ton mun ohc asconanmaaliskuussa ja on kotia ruvennu tulee taas lappuja et pitäs katsastaa uudestaan? eikös tuo oo vuosikatsastus aattelin vaan et onko tuossa jotakin rajaa kuin aikaisin voi katsastaa mulla meni astra seisontaan nii joutu asconan leimaan 03!

otteessa on 00.00.77 eli tulee viimesen rek numeron 8 mukaan menis... eikö mulla pitäs olla vuosi ajoaikaa viel? tuli vaan mieleen kun eilen papereita kaivelin?
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: katsastus asiaa!

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

henkkas81 kirjoitti:katsastin ton mun ohc asconanmaaliskuussa ja on kotia ruvennu tulee taas lappuja et pitäs katsastaa uudestaan? eikös tuo oo vuosikatsastus aattelin vaan et onko tuossa jotakin rajaa kuin aikaisin voi katsastaa mulla meni astra seisontaan nii joutu asconan leimaan 03!

otteessa on 00.00.77 eli tulee viimesen rek numeron 8 mukaan menis... eikö mulla pitäs olla vuosi ajoaikaa viel? tuli vaan mieleen kun eilen papereita kaivelin?
Olitko edellisenä vuonna jättäny leimaamatta?? Eli viimevuoden leiman olet todennäkösesti saanu..tai siis oletkin.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Pasi87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Pasi87 »

Mullakin katsastus edessä <a href="http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... >Linkki</a>
Volvo V70 2006 D5244T4+M66
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Re: katsastus asiaa!

Kaitzu kirjoitti:
henkkas81 kirjoitti:katsastin ton mun ohc asconanmaaliskuussa ja on kotia ruvennu tulee taas lappuja et pitäs katsastaa uudestaan? eikös tuo oo vuosikatsastus aattelin vaan et onko tuossa jotakin rajaa kuin aikaisin voi katsastaa mulla meni astra seisontaan nii joutu asconan leimaan 03!

Olitko edellisenä vuonna jättäny leimaamatta?? Eli viimevuoden leiman olet todennäkösesti saanu..tai siis oletkin.
eli viime syksyyn oli ajoaikaa, kesäkuussa tosin oli jo seisonnassa ja purin ja hitsasin pohjan ohc:n tiputin keulalle maalasin ja maaliskuussa tänävuonna leimasin ku astra meni seisontaan...

edittiä sen verran et
vituttaa vaan jos uudestaan pitää samana vuonna katsastaa ja viimeleimalla oli vielä laajamuutoskatsastus...
Bmw e61 msport

Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Miks oot sen vuosikatsastanu uudestaan maaliskuussa :o
pelkkä muutoskatsastus ois riittäny...

Ja neljä kuukautta etukäteen voi leimata auton...
[*] www.fabix.fi [*][/b]
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Kaitzu kirjoitti:Miks oot sen vuosikatsastanu uudestaan maaliskuussa :o
pelkkä muutoskatsastus ois riittäny...

Ja neljä kuukautta etukäteen voi leimata auton...
mulla oli laajamuutoskatsastus prosentteja tuli yli 29 vaikka kantaautona oli 1.9s ascona :(

nii siis... viimevuonna en katsastanut tänä vuonna jouduin katsastaan maaliskuussa eli pitäs uudestaan siis (mukamas ilmeisesti) leimata kun oon etukäteen katsastanu? sitä tarkotin

minähän en rupee kyllä 200egee pistään katsastuksiin vuodessa v***u

toivon et muistasin väärin et olisinki leimannu huhtikuussa... pitääpä vilkasta...

vai olisiko ehkä asia toisin ku mulla ei ollu leimattu toi auto sillon ku tänävuonna leimasin vai onko tää ihan pilkun nussinta hommaa?
Bmw e61 msport

tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

...

Viesti Kirjoittaja tursas »

...eikös siinä katsastustodistuksessa, minkä sä oot keväällä saanut kouraan lue, että seuraavan vuosikatsastuksen ajankohta on se ja se... :yawn:
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

"Kämmi" on tapahtunu tavallaan siinä että sulla ei ollu vuosikatsastus voimassa muutoskatsastuksen yhteydessä ja kun samalla vuosikatsastit niin se katsastus oli 2005 vuoden katsastus, ja nyt sit tosiaan katsastat "uudestaan" tällä vuodelle mutta se onkin sit jo vuoden 2006 katsastus.

Itsehän ollu joskus samassa tilanteessa mutta minkäs teit kun auto oli pakko saada jo alkuvuodesta liikenteeseen(maaliskuu) niin väliin jäänyt vuosikatsastus piti suorittaa + vuoden lopussa(lokakuu) sit uusi katsastus seuraavalle vuodelle. Rahaa meni mutta pakko mikä pakko oli maksaa...
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ...

tursas kirjoitti:...eikös siinä katsastustodistuksessa, minkä sä oot keväällä saanut kouraan lue, että seuraavan vuosikatsastuksen ajankohta on se ja se... :yawn:
Toi ei välttämättä pidä kaikissa tilanteissa paikkaansa :wink:
[*] www.fabix.fi [*][/b]
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Oiskos se kiinni asemasta, ei oo nyt niitä papruja tässä, mutta ainakin AA-katsastuksen papereissa se luki ja inssi oikein alleviivas sen, ku mä vein Ascon sinne vuos sitten kuukauden myöhässä... :lollis:
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

hehe no tossa sentään on useempia kuukausia.
velipojalle kävi kerran niin etä oli kaks päivää vaille.

eikä hoksatut tarkistaa.

ja oli uusinta käyttö sillon eli ois voinu sillä kuukauden ajoajalla ajaa sen pari päivää. arvatkaa vaan vituttiko sitä. tosin tossa oli se ett äsenkään vuoden leima ei ollut ollu mutta kun sillon oli se sääntö etä kuukaudeen saa ajaa jos jälkikäynti ihan sama oliko leimassa vai ei.
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
iHenkkaZ
OCF Member 2021

jep eli muutoskatsastus 27.3 ja 29.3 oon katsastanu... pitänee kysyä konttorilta vielä! kahtakertaa en rupee vuodelle katsastaan saakoot poliisit tulla repii kilvet jos se muutaman tanan päivänpäälle on!
Bmw e61 msport

Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Katsastusaika on kolme kuukautta vuodessa. Jos käyt leimalla muuna aikana, et saa saman vuoden leimaa vaan joudut käymään leimalla uudestaan sitten varsinaisena katsastusajankohtana.

Totta helvetissä autolla pitää joku aika olla koska se leimataan. Iso kyynel jos ei sitä tiedä :lol:
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Tuomas kirjoitti:Katsastusaika on kolme kuukautta vuodessa. Jos käyt leimalla muuna aikana, et saa saman vuoden leimaa vaan joudut käymään leimalla uudestaan sitten varsinaisena katsastusajankohtana.

Totta helvetissä autolla pitää joku aika olla koska se leimataan. Iso kyynel jos ei sitä tiedä :lol:
vituttaa vaan ku oli pakkosaada toi auto leimattuu et saa ajoon kun ei ollutkatsastettu ja ohc tekniikka vaihdettu!

nii sentakia joutuu vielä uudestaan katsastaan ja siitä maksaan muutenki rahastukselta tuntuu kokohomma onneksi ei sentään oo pakokaasupäästöjä! voin sanoa et vituttaa suunnattomasti! varsinki ku on tuo toinenki auto tuos koht valmis ja siitäki tulee verot ja rekisteröitikatsastus! :evil:
Bmw e61 msport

Terwis
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Terwis »

[quote="Tuomas"]Katsastusaika on kolme kuukautta vuodessa. Jos käyt leimalla muuna aikana, et saa saman vuoden leimaa vaan joudut käymään leimalla uudestaan sitten varsinaisena katsastusajankohtana.

Totta helvetissä autolla pitää joku aika olla koska se leimataan. Iso kyynel jos ei sitä tiedä :lol:[/quote]

Katsastusaika on neljäkuukautta...
Vastaa Viestiin