omega-b: jousien vaihto.

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
simo.n
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja simo.n »

joo taas minä :smile: . pitäis varmaan vähän ajan päästä ostaa ne madallusjouset ja pistää ne paikalleen, onko kuin paha homma vaihtaa nuo itse? vaatiiko toimenpide esim. erikoistyökaluja tai onko muuten jotain mahdottoman hankalaa? että vienkö sitten suoraan liikkeeseen vaihdettavaks?
kiitos muuten kaikille edellisiin viesteihin vastanneille olen säästänyt paljon hermoja ja rahaa(tupakkia kului todella vähän) :smile: autohan on omega-b v6.
Opel Astra H Z18XE
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

On 2003-01-31 22:50, simo.n wrote:
joo taas minä :smile: . pitäis varmaan vähän ajan päästä ostaa ne madallusjouset ja pistää ne paikalleen, onko kuin paha homma vaihtaa nuo itse? vaatiiko toimenpide esim. erikoistyökaluja tai onko muuten jotain mahdottoman hankalaa? että vienkö sitten suoraan liikkeeseen vaihdettavaks?
kiitos muuten kaikille edellisiin viesteihin vastanneille olen säästänyt paljon hermoja ja rahaa(tupakkia kului todella vähän) :smile: autohan on omega-b v6.
Itse ainakin vaihdatin liikkeessä, ja varsinkin jos iskarit vaihdatat myös niin eikun liikkeeseen, ja vielä sellaiseen joka OSAA säätää kulmat kohdilleen, Merkkihiuolto ei sitä omalla kohdalla osannut tehdä.
simo.n
OCF Member
OCF Member

tuossa tampereen seudun tapaamisessa selviskin jo aika paljon.
Opel Astra H Z18XE
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Itse olen ainakin Omegaan vaihdellut jouset ilman puristimiakin.
simo.n
OCF Member
OCF Member

jep ei taida olla paha homma...
Opel Astra H Z18XE
Vastaa Viestiin