mistä pyöreät takakaaret omega a: han
mistä pyöreät takakaaret omega a: han
onko jollakin tietoa et mistä sais omegaan pyöreät takakaaret tai vinkkejä miten ne olisi helppo tehä itse?
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
En kyllä ole tainnut E-rekordin kaaria koskaan omegassa nähdä, mutta se voin kertoa että e30 bemarin kaaret ei sovi sinnepäinkään ulkonäön puolesta ja ne sentään on vähän saman tyyliset kuin e-rekordin.
e21 bemarin kaaret olen yhdessä senussa nähnyt ja ne sentään sopi aivan kiitettävän hyvin. Vissiin suomessakin on joku tuollaiset laittanut?
Mutta tosiaan lähes kaikilla on nuo D-rekordin kaaret ja sellaiset omassakin autossa on eikä ne mun mielestä mitenkään rumilta näytä, ainakaan jos vakioihin vertaa.
e21 bemarin kaaret olen yhdessä senussa nähnyt ja ne sentään sopi aivan kiitettävän hyvin. Vissiin suomessakin on joku tuollaiset laittanut?
Mutta tosiaan lähes kaikilla on nuo D-rekordin kaaret ja sellaiset omassakin autossa on eikä ne mun mielestä mitenkään rumilta näytä, ainakaan jos vakioihin vertaa.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91