Kaiuttimien vaihto B Vectraan
Kaiuttimien vaihto B Vectraan
Tehtaan kajarit alkoivat kyrpimään, joten uudet pitäs ostaa. Osaako joku kertoa minkä kokoset kajarit saa takaoviin mahtumaan. Noin nopeasti mitattuna vanha elementti on 14.5cm, mutta saako oveen mahtumaan esim 16cm halkasijan elementin?
Kertokaa toki minkä merkkiset ja malliset ootte ite laittanu kiinni ja ootteko tyytyväiset äänenlaatuun, koska tarkemmin en o vielä kajareita katellut.
auto on vm 2001 2.2 sportti vectra, jos nyt malleissa eroja on.
Kertokaa toki minkä merkkiset ja malliset ootte ite laittanu kiinni ja ootteko tyytyväiset äänenlaatuun, koska tarkemmin en o vielä kajareita katellut.
auto on vm 2001 2.2 sportti vectra, jos nyt malleissa eroja on.
JOO Kyllä,jotkut todellakin laittavat JOPA taakse kajarit.Minä halusin säätää takapenkille ne mc koppakuoriaiset ja lenni lokinpoikaset,smurffeista puhumattakaan
no joo mutta muistaakseni takaoviin menisi 5.25 tuumanen sarja.Mulla oli siellä dls b5 erillissarja,sellainen halvempi paketti,diskantti meni kivasti siihen alkuperäiselle paikalle kuumaliimalla kiinnitellen.Ei kyllä mikään kummoinen e.sarja mutta reilusti vakiota parempi.
Mulle on valiteltu ihan samaa, että orkkis takakaiuttimista ei oikein tahdo kuuluaEbola kirjoitti:Eessä on ihan ok kajarit, mutta takapenkiltä on tullut valituksia että siellä pitäs soida paremmin. Muuten olisin takaikkunalle laittanu, mutta siellä ei ole paikkoja enkä jaksa alkaa rautoja sahailemaan. Joten auttakaa nyt ihmeessä!
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Mulle ei oo tullu valituksia ettei takana kuuluis musiikki, vaikkei siellä oo kaakattimiakaansquealer kirjoitti:Mulle on valiteltu ihan samaa, että orkkis takakaiuttimista ei oikein tahdo kuuluaEbola kirjoitti:Eessä on ihan ok kajarit, mutta takapenkiltä on tullut valituksia että siellä pitäs soida paremmin. Muuten olisin takaikkunalle laittanu, mutta siellä ei ole paikkoja enkä jaksa alkaa rautoja sahailemaan. Joten auttakaa nyt ihmeessä!
En kyllä osaa sanoa mikä ois se maksimi asennussyvyys,siitä kun on aikaa jo sen verran..mutta ainaki tuo b5 meni ongelmitta.Näet asennusmitat ym esim.powersetin sivuilta.Kysy vaikka ed.main. yrityksestä,kyllä luulis myyjien tietävän...no kuiteski ne sanoo ekana et ei sinne taakse mitään kaijuttimia tarviEbola kirjoitti:Jos vielä osaat sanoo että kuin syvät kajarit tonne menee?
nuhapumppu kirjoitti:Mulle ei oo tullu valituksia ettei takana kuuluis musiikki, vaikkei siellä oo kaakattimiakaansquealer kirjoitti:Mulle on valiteltu ihan samaa, että orkkis takakaiuttimista ei oikein tahdo kuuluaEbola kirjoitti:Eessä on ihan ok kajarit, mutta takapenkiltä on tullut valituksia että siellä pitäs soida paremmin. Muuten olisin takaikkunalle laittanu, mutta siellä ei ole paikkoja enkä jaksa alkaa rautoja sahailemaan. Joten auttakaa nyt ihmeessä!