Opel Corsan omistajalle apua, pliis...
-
Autonomistaja
- 'Agila'
Opel Corsan omistajalle apua, pliis...
Mikä neuvoksi, kun Opel Corsa eco 3D:n vm.-96 alkuperäinen radiosoitin lopetti toiminnan ja infonäytön muisti nollaantui, kun irroitettiin hetkeksi yksi sulake? Infonäyttöön sain päivämäärät ja ajat asetettua, mutta radio ei pelaa. Näyttö sanoo jotain SAFETYä muistaakseni..
Osaisiko joku neuvoa!?
Pitääkö sinne syöttää Security code vai mitä? toistaiseksi en ole onnistunut sitä tekemään...
Ja pitäisikö Corsan antaa äänimerkkiä jos valot meinaa unohtua päälle?
Osaisiko joku neuvoa!?
Pitääkö sinne syöttää Security code vai mitä? toistaiseksi en ole onnistunut sitä tekemään...
Ja pitäisikö Corsan antaa äänimerkkiä jos valot meinaa unohtua päälle?
-
Autonomistaja
- 'Agila'
öö, yritän heittää muistista. Kaiva se koodilappunen kätöseen.
Avain piti olla kai lukossa, en ole varma.
Paina AS-nappia ja samalla soitin päälle.
Näyttöön tulee ----
Syötä 1. numero painelemalla numeroa 1.
" 2. " 2.
jne.
Lopuksi paina AS:ää tarpeeksi pitkään.
Avain piti olla kai lukossa, en ole varma.
Paina AS-nappia ja samalla soitin päälle.
Näyttöön tulee ----
Syötä 1. numero painelemalla numeroa 1.
" 2. " 2.
jne.
Lopuksi paina AS:ää tarpeeksi pitkään.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
-
Autonomistaja
- 'Agila'
-
Autonomistaja
- 'Agila'
En tosiaan saa radiota toimimaan. Kävin taas yrittämässä. Ruudussa lukee SAFE ja kun siitä pääsen eteenpäin tulee numero "7 ----" Olen saanut noiden viivojen paikoille laitettua nelinumeroisen Security Coden, mutta ei siitä eteenpäin.. Mikä lie tuo seiska, olen sen itse sinne laittanut näppäillessäni numeroita.
Jos jollakulla olisi tarkka ohje antaa, olisin kovasti kiitollinen. Niin ja tuohon missä vika kun valohälytin ei toimi!?
Jos jollakulla olisi tarkka ohje antaa, olisin kovasti kiitollinen. Niin ja tuohon missä vika kun valohälytin ei toimi!?
Tuo 7 tarkoittaa yritysten määrä, joita sinulla on jäljellä. Mitä pienemmäksi luku menee, sitä kauemmin kestää, ennen kuin pääset syöttämään koodia soittimeen. Jos olet saanut koodin syötettyä ja painat lopuksi AS-nappia niin soittimen pitäisi aueta. Liekö koodi oikea?Autonomistaja kirjoitti:En tosiaan saa radiota toimimaan. Kävin taas yrittämässä. Ruudussa lukee SAFE ja kun siitä pääsen eteenpäin tulee numero "7 ----" Olen saanut noiden viivojen paikoille laitettua nelinumeroisen Security Coden, mutta ei siitä eteenpäin.. Mikä lie tuo seiska, olen sen itse sinne laittanut näppäillessäni numeroita.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
-
rautasydän
- 'Admiral'

Enkös juuri näin neuvonut?rautasydän kirjoitti:Koeta vielä seuraavalla tavalla:
-pidä as nappia pohjassa kytkiessäsi virran soittimeen.
-pääset nyt näppäilemään koodin
-lopuksi paina uudelleen as nappia
Näin laukesi omassa, kun kokeiltiin kaverin radiota autoon.
-
rautasydän
- 'Admiral'

Jep. Nyt kun lukaisin uudestaan niin huomasin, että juuri näin neuvoit. Soriii...Altti450 kirjoitti:Enkös juuri näin neuvonut?rautasydän kirjoitti:Koeta vielä seuraavalla tavalla:
Näin laukesi omassa, kun kokeiltiin kaverin radiota autoon.Ainakin omasta mielestäni..
Ei siinä mitäänrautasydän kirjoitti:Jep. Nyt kun lukaisin uudestaan niin huomasin, että juuri näin neuvoit. Soriii...Altti450 kirjoitti:Enkös juuri näin neuvonut?rautasydän kirjoitti:Koeta vielä seuraavalla tavalla:
Näin laukesi omassa, kun kokeiltiin kaverin radiota autoon.Ainakin omasta mielestäni..
Meillä kävi radion kanssa sama juttu Astrassa: sulake irti -->mankka hiljeni --> no koodia. Ei ollut koodia myöskään mankan ohjekirjassa. Kun nuo yritysten määrät ovat nollassa, niin eikös sitten ainoa vaihtoehto ole käydä maahantuojalla yms. Kun asiasta maahantuojalta kyselin, sanoivat koodin etsimisen hinnaksi muistaakseni noin 40€, en ole ihan varma asiasta, mutta kova oli hinta kuitenkin. Mutta älä heitä kirvestä kaivoon vaan etsi auton edellinen omistaja ja kysy koodia häneltä. Me teimme niin ja saimme koodin muutaman tekstiviestin hinnalla. Kertoile onnistuiko.Autonomistaja kirjoitti:Mutta kun ei ole radion ohjekirjaa =(
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
-
rautasydän
- 'Admiral'

Mulla oli ainakin omassa aivan samanlainen sorsapilli. Eiköhän se kunnossa ole. Mitä lie suunnittelijan päässä liikkunut..juuus kirjoitti:Tuosta valosummerista.
Omassa Corsassani valosummerin ääni on hyvin, ettenkö sanoisi erittäin "räkäinen" rääkyminen, ihan kuin kaiuttimessa olisi räkää, joka korisee siellä![]()
Olen päätellyt, että tuo summeri on vain tulossa tiensä päähän, lieneekö mahdollista...