Nyt tuntuu pysähtyvän katukäytössä kivasti.

Lisää OT, mulla on Mantassa nykyään juurikin noi Zimmermanin 296 levyt ja Senatorin satulat, joten jos joku tarvii valmista jarrusettiä Asconaan/Mantaan, niin mulla on Omega A 2.0 tuuletetut tuliterät levyt, palat ja rempatut satulat, jotka siis täysin Bolt Onkumimuumi kirjoitti:296mm saisi tuninkilevyjäkin esim Zimmermannilta

Mulla ei sopinut suoraan toiset satulat 15x7 MiM vanteiden sisään. Vähäsen olen rälläköinyt, eikä oikein vieläkään sovi. Kokeilen joskus kun jaksan toisia yksilöit, josko sopisi paremmin, tai sitten siirryn 16x7 vanteisiin. Myös EBC:ltä saa "tuninkiosaa" nimenomaan 296mm jarruihin, mutta ei 280mm jarruihin, siksi en edes harkitse noita pienempiä. Pieniksi ne joskus jä kuitenkin.kumimuumi kirjoitti:Ainoa mikä arveluttaa on 296mm levyn sopiminen 15" vanteen sisään.. 296mm saisi tuninkilevyjäkin esim Zimmermannilta, mutta 280mm olisi kait "varmempi" vaihtoehto sopivuuden kannalta. Ei kai tommoseen sleepperiin mitään isoja tuninkivanteita olla laittamassa
Onko satulat 38 männillä vai? Mitä hintaa pyydät?A_Manta_1972 kirjoitti: Mulla muuten olisi 24v omega caravanin takajarrut ylimääräisinä, jos joku kaipaa kohtuuhintaan takajarruja. Sähköpostitse tai puhelimella varmimmin tavoittaa.