bertone
-
Meska
- 'Senator'

- Viesti:
Siis ikkuna aukeaa hieman kun avaa oven ja sit taas sulkeutuu (menee tiivisteen väliin) kun laittaa sen kiinni.Mika.P kirjoitti:pitäisikö noissa astran ikkunoissa olla automatiikka myös suljettaessa? itellä toimii vain alas päin.
Millä koneella omasi on?
Kokemuksia on vasta noin yhden kesän ajalta ja ainakin tähän mennessä ei ole mitään negatiivista sanottavaa... tehoa vaan pitäisi saada lisää
Hyviä sivustoja jos vaan lontoo sujuu:
www.astrasport.co.uk
www.migweb.co.uk
www.astranation.com
Sama saksaksi
www.astra-coupe.de
BMW M3 E92 Coupé
Nosta lasi ylös ja pidä nappia pohjassa vielä 5sek ja kokeile sitten uudestaan.Mika.P kirjoitti:ei vaan siis kun avaa ikkunan kokonaan niin alas menee automaattisesti mut ylös joutuu pitään nappii pohjassa...
Niin ja bertonehan ei ole mikään astran malli,vaan firma joka tuon astran muodot on piirtänyt.
Samaa käsialaa on myös astra F cabriolet(ainakin muistaakseni) ja Kadett E cabriolet,joten pelkästä bertonesta puhuminen on vähän harhaanjohtavaa.
-
kemporempo
- 'Kadett'

Joo senpä tiesin et se ei ole erikseen oma malli. mutta on kuitenkin koska siihen ei käy taakse ainakaan perus g-mallin astran takavalot joten se tekee siitä kuitenkin erikoisen.TJT kirjoitti:Nosta lasi ylös ja pidä nappia pohjassa vielä 5sek ja kokeile sitten uudestaan.Mika.P kirjoitti:ei vaan siis kun avaa ikkunan kokonaan niin alas menee automaattisesti mut ylös joutuu pitään nappii pohjassa...
Niin ja bertonehan ei ole mikään astran malli,vaan firma joka tuon astran muodot on piirtänyt.
Samaa käsialaa on myös astra F cabriolet(ainakin muistaakseni) ja Kadett E cabriolet,joten pelkästä bertonesta puhuminen on vähän harhaanjohtavaa.
ja sitä kokeilin jo et pitäis pitempään pohjassa molemmissa ääri asennoissa mutta ainakaan mulla se ei tuottanut tulosta... (siis ikkunaa)
ja nyt on egr tukittu mutta silti viel tykkää nykiä...hmmm
missäköhän mahtaa tuossa mallissa olla tyhjäkäyntimoottori kun kaverilla se oli löystynyt ja nyki sen takii (tosin auto oli vekkuli)
mitenkä te olette tukkinut egr:n?
No tervehdys MikaMika.P kirjoitti:Joo senpä tiesin et se ei ole erikseen oma malli. mutta on kuitenkin koska siihen ei käy taakse ainakaan perus g-mallin astran takavalot joten se tekee siitä kuitenkin erikoisen.TJT kirjoitti:Nosta lasi ylös ja pidä nappia pohjassa vielä 5sek ja kokeile sitten uudestaan.Mika.P kirjoitti:ei vaan siis kun avaa ikkunan kokonaan niin alas menee automaattisesti mut ylös joutuu pitään nappii pohjassa...
ja sitä kokeilin jo et pitäis pitempään pohjassa molemmissa ääri asennoissa mutta ainakaan mulla se ei tuottanut tulosta... (siis ikkunaa)
missäköhän mahtaa tuossa mallissa olla tyhjäkäyntimoottori kun kaverilla se oli löystynyt ja nyki sen takii (tosin auto oli vekkuli)
mitenkä te olette tukkinut egr:n?
Tarkotin kaasuläppäkoteloo, mikä oli löystyny. Joutokäyntisäädin on kyllä sen "kyljessä"
Imuputki irti tosta ja määrämittarin päästä ja etureunasta löytyy 2kpl torxia ja tulipellin puolelta 2kpl torxia. Ne oli ihan he***in löysällä mulla
Listaa millä voi yrittää nykimisiä ehkästä:
Mä voisin kans heittää kyssärin tähän väliin liittyen tohon X18 moottoriin, nykähteleekö kellään tasasesti ajaessa kun nostaa jalan kaasulta? Mulla "nyppähtelee" vähäsen, sama toistuu kun painaa(varovasti painaessa menee hienosti) taas jalan kaasulle.
Tuli vähän putsattua noita akun kenkiä ja laitettua "ylimääränen" maadotus moottorista runkoon
KLIK!
KLIKS!
MB W201 190D OM605 powered with Holset
juu tulipa kokeiltua ne ruuvit ja olihan ne vähän löysällä mut ei kauheestiTeBa kirjoitti:No tervehdys MikaMika.P kirjoitti:Joo senpä tiesin et se ei ole erikseen oma malli. mutta on kuitenkin koska siihen ei käy taakse ainakaan perus g-mallin astran takavalot joten se tekee siitä kuitenkin erikoisen.TJT kirjoitti:Nosta lasi ylös ja pidä nappia pohjassa vielä 5sek ja kokeile sitten uudestaan.Mika.P kirjoitti:ei vaan siis kun avaa ikkunan kokonaan niin alas menee automaattisesti mut ylös joutuu pitään nappii pohjassa...
mitenkä te olette tukkinut egr:n?![]()
Tarkotin kaasuläppäkoteloo, mikä oli löystyny. Joutokäyntisäädin on kyllä sen "kyljessä"Tossa kuvaa mikä toivottavasti selventää KLIK!
Imuputki irti tosta ja määrämittarin päästä ja etureunasta löytyy 2kpl torxia ja tulipellin puolelta 2kpl torxia. Ne oli ihan he***in löysällä mulla
Listaa millä voi yrittää nykimisiä ehkästä:
Mä voisin kans heittää kyssärin tähän väliin liittyen tohon X18 moottoriin, nykähteleekö kellään tasasesti ajaessa kun nostaa jalan kaasulta? Mulla "nyppähtelee" vähäsen, sama toistuu kun painaa(varovasti painaessa menee hienosti) taas jalan kaasulle.Tasesti ajaessa ei kyllä nyi eikä revi...
Tuli vähän putsattua noita akun kenkiä ja laitettua "ylimääränen" maadotus moottorista runkoonSai cleanerilla yllättävän puhtaaks vanhat kengät, ei tarvinnu uusia ostaa
KLIK!
KLIKS!
tuli nyt kiristettyä nekin.
vaparinkin siihen eilen lykkäsin ja tuli kyl hyvä.
Et tainnut honata tuota pointtia... siis Astra G Coupé ja Astra G Cabriolet ovat toki omia korimallejaan joissa on eroja muihin Astroihin, mutta ei esimerkiksi Peugeot 406 Coupéa kukaan sano Pininfarinaksi, vaikka se Pininfarinan merkkikin on samassa paikassa kuin Astra Coupén Bertone-merkki ja samasta syystäkin vielä... Peugeot 406 Coupé on Peugeot 406 Coupé ja Astra Coupé on Astra Coupé, ei Peugeot Pininfarina eikä Astra Bertone... Bertone on tehnyt monta muutakin automallia ja kuten mainittua myös monta muuta Opelinkin mallia. Ja kyllähän nuo italialaiset coupet ja avoautot ihan nätin näköisiä autoja ovat.Mika.P kirjoitti:Joo senpä tiesin et se ei ole erikseen oma malli. mutta on kuitenkin koska siihen ei käy taakse ainakaan perus g-mallin astran takavalot joten se tekee siitä kuitenkin erikoisen.TJT kirjoitti:Niin ja bertonehan ei ole mikään astran malli,vaan firma joka tuon astran muodot on piirtänyt.