Nyt on tullut aika vaihtaa vectraan alustan osat uusiksi.
Tällä hetkellä alla on aivan vakiot sportin iskarit ja jouset.
Olen katsellut eri merkkisiä alustasarjoja(jouset+iskarit).
Jos jollain on kokemusta lähinnä Lowtec, KW Variante 1, Weitec, Sachs Performance alustoista vectrassa ja vielä farkussa.
Myös muista merkeistä otetaan vastaan kokemuksia. Kun ei viitsis ihan skeidaa ostaa.
Opel Vectra B 2.6 V6 Sport Voyage
Suzuki GSX-R1000 K7
Haulla varmaan löytyy juttua moneenkin otteeseen.
Omat kokemuksen weitecistä ovat huonot.
Alussa madallus oli ok, mutta jo vuoden ajelun jälkeen jouset painuivat lisää kasaa ja renkaat ottivat välillä kiinni pyöräkoteloihin.
Autona oli silloin -97 farkku.
jeps eli ittellä alla irmelin alusta satsi ja todella olen tykänny, autona 02 farkku veccu. 400€ minusta ei ole paha hinta tuosta satsista, madallus noin 30mm-35mm
henkkuli kirjoitti:jeps eli ittellä alla irmelin alusta satsi ja todella olen tykänny, autona 02 farkku veccu. 400€ minusta ei ole paha hinta tuosta satsista, madallus noin 30mm-35mm
henkkuli kirjoitti:jeps eli ittellä alla irmelin alusta satsi ja todella olen tykänny, autona 02 farkku veccu. 400€ minusta ei ole paha hinta tuosta satsista, madallus noin 30mm-35mm
B-Vectra? Mistäs hommasit?
kysyppä sellasesta paikasta kuin automuovikemistä,siltä taidat saada halvemmalla kuin esim. metro-autosta