mistä madallusjouset ascona b
mistä madallusjouset ascona b
eli mistä saisi uudet mad. jouset tai jos jollain on ehjät käytetyt nin saa ehottaa.. pitää laittaa tonne ostetaan ilmoitus...
Kokeiles kirjottaa tonne:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewforum.php?f=16
http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewforum.php?f=16
Dr Wheelgoodsilta on ainakin saanut mm. K.A.W.n jousia. www.drw.fi
[quote="Spikey"]Spaxeja saa rallyracesta-> www.rallyracefin.fi[/quote]
ok kiitoksia mutta mieluummin ottaisin käytety ku noi on kuiteski aika kalliita noi uudet
ok kiitoksia mutta mieluummin ottaisin käytety ku noi on kuiteski aika kalliita noi uudet
[quote="Realsanta"]meillä saa jokoa varao osakaupasta noita intraxxeja
mutta tee Blackän Dekker jouset ei maksa kun vähän vaivaa
[/quote]
mites muuten on toi rälläkkä jousien laillisuus että saako niitä laillisesti katkaista ettei katsastuksessa ole sit onkelmia??? et jos vaikka jostain mersun jousista tekee niinku oon kuullu että on tehty niin onko se laillista
mutta tee Blackän Dekker jouset ei maksa kun vähän vaivaa
mites muuten on toi rälläkkä jousien laillisuus että saako niitä laillisesti katkaista ettei katsastuksessa ole sit onkelmia??? et jos vaikka jostain mersun jousista tekee niinku oon kuullu että on tehty niin onko se laillista
quote]
mites muuten on toi rälläkkä jousien laillisuus että saako niitä laillisesti katkaista ettei katsastuksessa ole sit onkelmia??? et jos vaikka jostain mersun jousista tekee niinku oon kuullu että on tehty niin onko se laillista[/quote]
ei pitäis inssillä olla valittamista jos jouset ei tipu paikoiltaan kun auton nostaa
mites muuten on toi rälläkkä jousien laillisuus että saako niitä laillisesti katkaista ettei katsastuksessa ole sit onkelmia??? et jos vaikka jostain mersun jousista tekee niinku oon kuullu että on tehty niin onko se laillista[/quote]
ei pitäis inssillä olla valittamista jos jouset ei tipu paikoiltaan kun auton nostaa
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-
kumimuumi
- OCF Member

Villi huhu kiertää, että c-asconan takaiskari auttaisi moiseen vaivaan jos ei ole intoa/varaa hankkia esim. bilstein sprinttejä missä on lyhennetty ulosjousto.Gulf69 kirjoitti:Minkä auton iskareita ootte käyttäny lyhyempien takajousien kanssa, että ne jouset pysyy "kupeissaan"?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla