tuleeko vanteista prosentteja
tuleeko vanteista prosentteja
eli jos käyn esim b asconaani muutoskatsastamassa esim 15 tuumaset 205/50 renkaat niin tuleeko siitä prosentteja autoon vai pelkkä lisäys että sellaiset on??? saattaa olla tyhmä kysymys mutta kun en tiedä niin en tiedä 
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Hmm...Ainakin tekniikanvaihdon yhteydessä jos tekee vannemuutoksen niin saattaa napsahtaa prosentit otteeseen...Itselle kerran näin käynyVecculiOoppeli kirjoitti:Hmm...jos en pahassa maistissa ole niin muistelisin ettei tule prosentteja vaan pelkästään merkintä rekisteriotteeseen..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Mulle taas ei tullut muutosprossia tekniikanvaihdon yhteydessä vanteista..Kaitzu kirjoitti:Hmm...Ainakin tekniikanvaihdon yhteydessä jos tekee vannemuutoksen niin saattaa napsahtaa prosentit otteeseen...Itselle kerran näin käynyVecculiOoppeli kirjoitti:Hmm...jos en pahassa maistissa ole niin muistelisin ettei tule prosentteja vaan pelkästään merkintä rekisteriotteeseen..
Avo korinvaihdon kanta-auto katsastuksessa jouduin vääntään kättä inssin kanssa irmelin speedline 15*7 vanteista.
Inssi halusi ottaa niistä prosentit, mutta minä väitin niiden olleen autossa uudesta saakka(olihan ne saanut uuteen autoon lisävarusteena).
Joten kompromissina sopisimme, että jos vanteet vaihtuu muihin niin seuraavaksi niistä otetaan prosut.
Inssi halusi ottaa niistä prosentit, mutta minä väitin niiden olleen autossa uudesta saakka(olihan ne saanut uuteen autoon lisävarusteena).
Joten kompromissina sopisimme, että jos vanteet vaihtuu muihin niin seuraavaksi niistä otetaan prosut.