Olen tilaamassa flash-lehden lukijapalvelusta muutamaa kirjaa ja jos ketään kiinnostaa, niin kimppatilauksella voisi säästää muutaman euron postimaksuissa.
Tuoreessa Opel flash-lehdessä on sivun kokoinen ilmoitus eri kirjoista/kirjaista, itse olen valinnut joukosta seuraavat:
Alle Opel Autos seit 1899, hinta 42 e
Opel Fahrzeug Chronik 1887-2000, hinta 24,55 e ja
Opel Typenkompass 1945-1978, hinta 9,95 e
noihin tulee lisäksi postikulut, ulkomaille vähintään 8 e/lähetys.
Muitakin kirjoja voi laittaa samaan pakettiin, kunhan tietää tilausnumeron.
Eli kimppatilauksessa tavara tulee minulle ja postikulut siihen asti jaetaan tasan. Minulta kirjat voi sitten hakea tai pistän tulemaan erikseen sovittavalla tavalla.
Tilaan varmaan parin viikon kuluttua, joten kiinnostuneet voivat joko mailata
jtoyryla@phnet.fi
tai laittaa tekstiviestiä
050 5580062
Noista kirjoista ensimmäinen ja kolmas kuuluvat myös OCF-kerhon kirjastoon ja niitä voi selailla kerhon tapahtumissa joihin otan ne yleensä aina mukaan, varsinkin jos joku haluaa.
Kirjat ovat hyviä ja toimivat myös lähdeteoksina Opel Fan-lehden mallihistoriajutuissa oman tekstiosuuteni osalta.
Alle Opel Automobile kattaa 1899-n.1992 ja on varsinainen tietoteos, tosin saksankielinen tietenkin, mukana paljon mustavalkoisia kuvia, taulukoita, valmistusmääriä ym.
Opel Typenkompass taas on pieni taskukirja jossa on sivu/automalli, lyhyt tekstiosuus ja pääasiassa taulukko ko. automallin tiedoista.
Molemmissa kirjoissa on jonkun verran virheitä, joten ihan suoraan niihin ei voi luottaa, mutta eipä juuri parempiakaan ole olemassa. Kyllä noita voi suositella jos Opel-automerkin historia kiinnostaa.
Tuota keskimmäistä kirjaa en ole lukenut.
Kirjat ovat hyviä ja toimivat myös lähdeteoksina Opel Fan-lehden mallihistoriajutuissa oman tekstiosuuteni osalta.
Alle Opel Automobile kattaa 1899-n.1992 ja on varsinainen tietoteos, tosin saksankielinen tietenkin, mukana paljon mustavalkoisia kuvia, taulukoita, valmistusmääriä ym.
Opel Typenkompass taas on pieni taskukirja jossa on sivu/automalli, lyhyt tekstiosuus ja pääasiassa taulukko ko. automallin tiedoista.
Molemmissa kirjoissa on jonkun verran virheitä, joten ihan suoraan niihin ei voi luottaa, mutta eipä juuri parempiakaan ole olemassa. Kyllä noita voi suositella jos Opel-automerkin historia kiinnostaa.
Tuota keskimmäistä kirjaa en ole lukenut.