Enforcer hälyt temppuilee, astra f

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
paspartuu
'Admiral'
'Admiral'

Enforcer hälyt temppuilee, astra f

Viesti Kirjoittaja paspartuu »

Joo elikkä tänään yhtäkkiä lakkasi vaan toimimasta. kaukosäätimestä ei tapahdu mitään (patteri ei loppu) avaimen avulla ei ota hälyjä pois. Meni siis ihan yhtäkkiä, kun olin menossa käymään autolle ja painoin säätimen nappia eikä mitään tapahtunut...help me :o
Astra F 2.0 16v GSi
Lonnqvist
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Lonnqvist »

Ootko kokeillu vara kauko ohjaimella?
paspartuu
'Admiral'
'Admiral'

Olen kokeillut. Nyt otin sen isomman liittimen hälyboksista pois niin ei hälyttele ja vilkuttele mutta luonnollisesti keskuslukituskaan ei sitten pelaa kunnolla. Hitto kun ei oikee vielä tajuu näitä hälyttimiä.
Astra F 2.0 16v GSi
paspartuu
'Admiral'
'Admiral'

Onko kellään mitään ideoita? Voiko hälyt siis mennä ihan yks kaks itsekseen rikki? Hälyt on siis enforcer e100fa
Astra F 2.0 16v GSi
paspartuu
'Admiral'
'Admiral'

Onko jollain käynyt edes vähän vastaavasti?
Astra F 2.0 16v GSi
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Saattaa olla että koodaus on hävinny muistista. Mulla kävi täysin samanlailla defan kanssa. Ihmeteltiin pitkään mikä vikana ja asentamo epäili että boksissa vikaa. Defan pikku ohjeessa oli vielä väärin laitettu koodausohjeet. Netist löyty sitte täydellinen asennusohje, jonka avulla koodaus onnistu :)
Nismo, millo lie taas ajos
paspartuu
'Admiral'
'Admiral'

No totakin olen jo miettinyt ja saanut käsiini jopa asennusohjeet mutta en ymmärrä siitä koodauksesta sen enempään. Taitoi vissiin siinä ohjeessa olla ainoastaan ohje siihen, miten saa tehtyä uusia säätimiä...Sen verran olen saanut selville, että vasemman takaoven tunnistin nuppi on kakkana mutta mun mielestä siinä on jo ollut aikaisempaankin jotain vikaa mutta silti on hälyt toiminut. Voiko tommonen aiheuttaa jotain tämmöstä, jos vaikka on mennyt enemmän hajalle? Jos jollain sattuisi olemaan ylimääräisenä semmosta nupikkaa niin pistäkää ihmeessä vaikka yv:tä.
Astra F 2.0 16v GSi
Vastaa Viestiin