messujen calikka

Keskustelua Opeleista
ToniJ
'Senator'
'Senator'

messujen calikka

Viesti Kirjoittaja ToniJ »

kuka voi niin kauheen kalikan sinne messuille päästää?eli se musta\pinkki..se oli ihan hirveen näkönen ja tosi huonosti tehty..
ihmettelen vaan et oliko hän päässsyt sinne vähän reit pitkin..
itse en olisi ikinä semmosta sinne päästänyt!
oli meinaan tosi häpeä opeli rakentelioille ja siit kuulee viel kauan.
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

ole sinä hiljaa kun et toisen työn teosta ymmärrä mitään. tee ite parempi..
2.0t Re85
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

JJunior kirjoitti:ole sinä hiljaa kun et toisen työn teosta ymmärrä mitään. tee ite parempi..
Juurikin näin.
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
ToniJ
'Senator'
'Senator'

rehellinen kuitenkin olen,tiedän montakin opelia mitkä on tehty paremmin.
täälhän on tosi makeit opeleita mut miksi se?
käykääs muilla foorumeil niin kuulette sieltki mielipiteitä.
sille kalikalle suoraan nauretaan siel.
ToniJ
'Senator'
'Senator'

...ja siitä teosta niin en ole mikään memberi vaikka ymmärtäisin autojen rakentamisesta.en ole mikään "ekan auton tuunaaja"
eikä mun mielestä tarvii alkaa rähisee jos joku kertoo mielipiteensä.vaikka onki opeli.
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

niinpä, joku tykkää tyttärestä joku äidistä. Itse en ole autoa nähnyt, mutta tollanen arvostelu on pikkasen yliampuvaa, mutta toisaalta suoraa puhetta. Jokaisella kumminkin on oma makunsa tyylikkyydestä. Se mikä ei jotakuta miellytä niin voi miellyttää toista.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Mistähän messuista on kyse? Tänä viikonloppuna ainakin Helsingissä oli Model Expo- ja Lapsimessut, ei kai siellä mitään Calikoita ollut?
JiiPR
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JiiPR »

No on helvetin hyvä sitte että sitä autoa ei ole sulle tehty.
Kuva
-VMK-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -VMK- »

Nii tosiaan mitkä messut? Oisko kuviaki tarjolla vai mitä huutelet...?
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Tonij kirjoitti:rehellinen kuitenkin olen,tiedän montakin opelia mitkä on tehty paremmin.
täälhän on tosi makeit opeleita mut miksi se?
käykääs muilla foorumeil niin kuulette sieltki mielipiteitä.
sille kalikalle suoraan nauretaan siel.
Ilmeisesti nää ihmiset siellä toisilla foorumeilla on sitä porukkaa kun ei itse osaa autoilleen mitään tehdä vaan lyödään nippu rahaa pöytään ja sanotaan et pimpatkaa mun kärry. Mun käsityksen mukaan tuo mainitsemasi calibra on itse jopa maalattu joten rispectit menee täältä kyseisen auton omistajalle ja onhan tuo mielestäni hieno, vaikka viimeistely hieman saattaakin ontua, mutta kukaan ei ole seppä syntyessään jne. Kiinnostais vaan nähdä miltä oma autosi näyttäis kun ihan itse sen tuunaisit :roll: :wink:
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

asian pointti on siinä että kyseinen rakentelija on tehnyt KAIKEN itse ja ARVOSTAN sitä todella paljon. helppohan se on tilata korisarja ja viedä auto maalarille ja sanoo että laittakaa kiinni ja soittakaa kun valmis. TEKEMÄLLÄ oppii eikä kukaan ole seppä syntyessään. eihän se pinta ollut kummoinen mutta varmasti tulee vielä hyvä, ja ens kerralla osaa jo tehdä suoraan paremman.

ite teen ja olen aina tehnyt kaiken myös itse eikä siitä maalauksesta todennäköisesti tulekaan samanlaista kuin jos veis maalarille 2000€ hintaan. jotkut meistä OIKEASTI rakentaa näitä autoja, silloin kun itselle kelpaa niin se on siinä.

ja mielipiteitä saa olla.
2.0t Re85
ToniJ
'Senator'
'Senator'

en paheksukkaan sitä et ite tekee,telalkin voi ite maalata auton mut sanomiseni olikin se et miten semmosen näköinen ja jälkinen auto pääsee messuille..auto oli tosi huonosti tehty!!ei siin mitään et oli ite tehny mut ku päin metsiä....on monikin tehnyt itse koko auton.
ToniJ
'Senator'
'Senator'

ei juttuni ollut häntä pilkata vaan ihmetellä millä kriteereillä sinne messuille pääsee?
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Tonij kirjoitti:ei juttuni ollut häntä pilkata vaan ihmetellä millä kriteereillä sinne messuille pääsee?
senhän piti olla kunnossa sinne messuille mutta joku jonka piti maalipintaan fixsata teki oharit ja siks oli tommosenaan messuilla. siinä olis ollut jotain sanktioo jos ei olis vienyt. ei ne taida valvoa mitenkään kun olihan siellä se v40 vulvan raakilekin :roll:
2.0t Re85
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ensinnäkin hyvä Tonij, lyhentäisitkös tuota sun ex-autolistaa, ei se ketään kiinnosta. Sitäpaitsi jos koetat tolla listalla brassailla, niin ei tee vaikutusta, mulla on paljon pitempi lista :roll:

Toisekseenkin, kun olen lukenut noita sun juttujas, on aina tullut mieleen että taisit lintsata kaikki äidinkielen tunnit koulussa, eli sun juttus melkoisen rasittavia lukea :roll: Eipä ole näkynyt paljoa sun autojas missään vaikka kauhia lista on muka EX-peleistä. Tai no voihan se olla että ne on sun vanhoja, mutta ite et vissiin muuta tehnyt kuin hajottanu niitä :wink:

Ja Calibra on kovalla työllä tehty, hatunnosto sille. Tee itte paremmin, ugh :roll:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Vastaa Viestiin