messujen calikka
messujen calikka
kuka voi niin kauheen kalikan sinne messuille päästää?eli se musta\pinkki..se oli ihan hirveen näkönen ja tosi huonosti tehty..
ihmettelen vaan et oliko hän päässsyt sinne vähän reit pitkin..
itse en olisi ikinä semmosta sinne päästänyt!
oli meinaan tosi häpeä opeli rakentelioille ja siit kuulee viel kauan.
ihmettelen vaan et oliko hän päässsyt sinne vähän reit pitkin..
itse en olisi ikinä semmosta sinne päästänyt!
oli meinaan tosi häpeä opeli rakentelioille ja siit kuulee viel kauan.
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Ilmeisesti nää ihmiset siellä toisilla foorumeilla on sitä porukkaa kun ei itse osaa autoilleen mitään tehdä vaan lyödään nippu rahaa pöytään ja sanotaan et pimpatkaa mun kärry. Mun käsityksen mukaan tuo mainitsemasi calibra on itse jopa maalattu joten rispectit menee täältä kyseisen auton omistajalle ja onhan tuo mielestäni hieno, vaikka viimeistely hieman saattaakin ontua, mutta kukaan ei ole seppä syntyessään jne. Kiinnostais vaan nähdä miltä oma autosi näyttäis kun ihan itse sen tuunaisitTonij kirjoitti:rehellinen kuitenkin olen,tiedän montakin opelia mitkä on tehty paremmin.
täälhän on tosi makeit opeleita mut miksi se?
käykääs muilla foorumeil niin kuulette sieltki mielipiteitä.
sille kalikalle suoraan nauretaan siel.
asian pointti on siinä että kyseinen rakentelija on tehnyt KAIKEN itse ja ARVOSTAN sitä todella paljon. helppohan se on tilata korisarja ja viedä auto maalarille ja sanoo että laittakaa kiinni ja soittakaa kun valmis. TEKEMÄLLÄ oppii eikä kukaan ole seppä syntyessään. eihän se pinta ollut kummoinen mutta varmasti tulee vielä hyvä, ja ens kerralla osaa jo tehdä suoraan paremman.
ite teen ja olen aina tehnyt kaiken myös itse eikä siitä maalauksesta todennäköisesti tulekaan samanlaista kuin jos veis maalarille 2000€ hintaan. jotkut meistä OIKEASTI rakentaa näitä autoja, silloin kun itselle kelpaa niin se on siinä.
ja mielipiteitä saa olla.
ite teen ja olen aina tehnyt kaiken myös itse eikä siitä maalauksesta todennäköisesti tulekaan samanlaista kuin jos veis maalarille 2000€ hintaan. jotkut meistä OIKEASTI rakentaa näitä autoja, silloin kun itselle kelpaa niin se on siinä.
ja mielipiteitä saa olla.
2.0t Re85
senhän piti olla kunnossa sinne messuille mutta joku jonka piti maalipintaan fixsata teki oharit ja siks oli tommosenaan messuilla. siinä olis ollut jotain sanktioo jos ei olis vienyt. ei ne taida valvoa mitenkään kun olihan siellä se v40 vulvan raakilekinTonij kirjoitti:ei juttuni ollut häntä pilkata vaan ihmetellä millä kriteereillä sinne messuille pääsee?
2.0t Re85
Ensinnäkin hyvä Tonij, lyhentäisitkös tuota sun ex-autolistaa, ei se ketään kiinnosta. Sitäpaitsi jos koetat tolla listalla brassailla, niin ei tee vaikutusta, mulla on paljon pitempi lista
Toisekseenkin, kun olen lukenut noita sun juttujas, on aina tullut mieleen että taisit lintsata kaikki äidinkielen tunnit koulussa, eli sun juttus melkoisen rasittavia lukea
Eipä ole näkynyt paljoa sun autojas missään vaikka kauhia lista on muka EX-peleistä. Tai no voihan se olla että ne on sun vanhoja, mutta ite et vissiin muuta tehnyt kuin hajottanu niitä
Ja Calibra on kovalla työllä tehty, hatunnosto sille. Tee itte paremmin, ugh
Toisekseenkin, kun olen lukenut noita sun juttujas, on aina tullut mieleen että taisit lintsata kaikki äidinkielen tunnit koulussa, eli sun juttus melkoisen rasittavia lukea
Ja Calibra on kovalla työllä tehty, hatunnosto sille. Tee itte paremmin, ugh
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96