Kadett GSi 16V Turbo -88

Esittele Opel-projektisi tai autosi
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

T.J kirjoitti:
rasmus kirjoitti:mitään ahtimia.. pyh. on edelleen kahdenlaisia ahdettuja.. a.ne on rikki b. ne on menossa rikki niin ja sit tässä tapauksessa se on jo rikki ja ikuisuus projekti. :lol: :lol: :lol: :lol: ja jos toi joskus on nipussa ja siin on niin paljon löylyä että pääsee mun ohi niin sitten alkaa mullakin jonkinlainen projekti! :wink: pääasia on et lazi ei tule mun ohitse :evil:
Kyl kadetis tulee varmasti joskus,kun kuntoon tulee,ni aika hyvä teho/painosuhde,et kyl bimmerillä kattellaan vain niitä takavaloja...
Melkein sinuna laittaisin jo tallin lämpimäks...
köh,köh.. tarvii kadettiin saada hitusen enemmän paukkua kun 204hv jos meinaa ohitse tulla.. ja jos joskus tuleekin niin kaikkeen on lääkkeet :wink: nyt vertailuksi tuon e36:sen tiedot: 246hv 302nm ja tossakin motissa potentiaalia 300hv kieppeille imusarjan ja ruiskun kanssa.. just penkitettiin 3.0 e36 hestecillä ja toisella imusarjalla 297hv eikä se ollu ihan säädöissä vielä. se mitä tohon koppaan tulee ei sekään järjettömän painava ole. tosin se on automaatti mutta välitetty sellainen ja rajottaja puuttuu myös.

ja tosta Lazin let:istä on ihan turha kuvitella tuossa kunnossa otettavan yhtään ylim. tehoa ainakaan niin että se kestäisi.. kun jos se LAZI nyt uskois että se pitäis jo nyt ottaa auki siellä on esim. männänrenkaat pomminvarmasti jumissa sitä mottia kun ei ole käytetty ties koska viimeksi ja on seissy muutenkin vähän huonoissa olosuhteissa..

ja on tossa yks carina urpolla kiikarissa..

ja tallihan olis lämmin kuhan sieltä ton kadetin joskus sais liikkeelle..

mut jos nyt jätetään tää off topic meininki tähän ja keskitytään odotteluun...
Vectra B2 caravan
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

kehu vehkeilläs
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

hexagon kirjoitti:kehu vehkeilläs
eipä noissa paljon kehumista ole.. aika perusvehkeitä..
Vectra B2 caravan
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

OT:

Minkä verran on painoeroa E36 ja LET-munakadetti ? Tuskin nyt ihan saman painoisia...
j-ptuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja j-ptuning »

vittu poijjaat mä meen teiän kaikkien ohi kunhan saan vehkeet liikkeelle...ja te ootte parkissa :lol: :lol: eikai.jossei muuten lazin kedetti jätä bimmeriä niin,meen saatana vaikka itte lazin kans laittaan sitä ja ahdin takaa tahdin...isompi aina parempi :lol: lazi kun pääsee taas töihin niin sitte sillä on rahaakin panostaa tuohon oikeen kunnolla,ja kaikki saa kulkemaan kovaa. mutta nyt tää juttu on menny taas ihan amikseksi :lol: mun auto on paljon nopeempi kun sun ja sitä rataa.
katotaan sauna illassa kenen nännit kestää ja kenen ei :wink:
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

havericky kirjoitti:OT:

Minkä verran on painoeroa E36 ja LET-munakadetti ? Tuskin nyt ihan saman painoisia...
lisää off topiccia.. sanoiko joku että saman painoisia?
ja btw. mä nyt en ole niin merkkiuskollinen joten se on loppujen lopuksi ihan sama mikä vekotin mun ohi tulee kuhan sitä ei kuskaa Lazi :lol: ne jotka nyt ovat saaneet käsityksen että tää olis jotain päänauontaa tai merkkikilpailua tms. niin ei!! siitä ei ole kyse vaan leikkimielinen "kilpailu" tai oikeastaan mun "päätös" että toi TEINIXI ei koskaan tule mun ohitse ja jos joskus tuleekin niin vaihdan autoa ihan saletisti :lol: :lol:
ja j-ptuning.. se mitä tulee nänneihin niin se on saletti et jos jonkun nännit on mustelmilla ni ne on sun..
Vectra B2 caravan
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Ei mitää pojaat, mä oon humalas! Tänään tuli ahdin ja oli muuten loppupeleis isomman näkönen mitä odotin, luulin sitä ihan kukkopilliks mut oli se kuitenkin sentään huomattavast isompi kuin vakio :)
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

rasmus kirjoitti:
havericky kirjoitti:OT:

lisää off topiccia.. sanoiko joku että saman painoisia?
ja btw. mä nyt en ole niin merkkiuskollinen joten se on loppujen lopuksi ihan sama mikä vekotin mun ohi tulee kuhan sitä ei kuskaa Lazi :lol: ne jotka nyt ovat saaneet käsityksen että tää olis jotain päänauontaa tai merkkikilpailua tms. niin ei!! siitä ei ole kyse vaan leikkimielinen "kilpailu" tai oikeastaan mun "päätös" että toi TEINIXI ei koskaan tule mun ohitse ja jos joskus tuleekin niin vaihdan autoa ihan saletisti :lol: :lol:
ja j-ptuning.. se mitä tulee nänneihin niin se on saletti et jos jonkun nännit on mustelmilla ni ne on sun..
j-ptuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja j-ptuning »

raze: ihanaa mä saan siis kunnon hoitoa=) AAAAH nyt jo tuntuu jomotusta nänneissä. :P :roll:
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Lazi kirjoitti:Ei mitää pojaat, mä oon humalas! Tänään tuli ahdin ja oli muuten loppupeleis isomman näkönen mitä odotin, luulin sitä ihan kukkopilliks mut oli se kuitenkin sentään huomattavast isompi kuin vakio :)
hoho äijä sai rahat kasaan jostain et sai lunastettua mutkan :lol: :lol: shaatanan juåppå!!
Vectra B2 caravan
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Joo, mut eiköhän loput taas menekin, homma kusi sinänsä, nyt jo pelti kii :lol: :lol: :lol:
X20XER
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja X20XER »

rasmus: kuinka kauan bemu kelaa 0-100km/h??
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

jyrki.k kirjoitti:rasmus: kuinka kauan bemu kelaa 0-100km/h??
jonnekkin 8-9 sekunnin kieppeille sportilla ja tolla laatikolla sekä perällä mikä siin nyt on. manuaalina vois saada tosta jotain pois.
Vectra B2 caravan
T.S
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja T.S »

Ja edelleen.. 0-100kmh on todella huono tieto jos mietitään auton suorituskykyä..
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

T.S kirjoitti:Ja edelleen.. 0-100kmh on todella huono tieto jos mietitään auton suorituskykyä..
niinpä.. sen takia en tässä kysymyksessä sitä pointtia tajunnutkaan.. esim toi bemu rupee tosissaa wörkkimään vasta 120 jälkeen..
Vectra B2 caravan
Vastaa Viestiin