Jatka tarinaa yhdellä sanalla....
-
Porssi
- 'Admiral'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka
SOITTAKAA PARANOID!
-
hexagon
- 'Senator'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee
-
Johnny
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa
Johnny, la gente esta muy loca.
-
Puuhis:)
- 'Admiral'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
-
Jarppo
- 'Kapitän'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden
-
-AM-
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan
-
pekuGM
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen
BMW X5
-
ROKKARI2004
- 'Admiral'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten
/\/\Powered by Biodiesel/\/\
-
Nipe
- OCF Member 2015
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
-
Jarppo
- 'Kapitän'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen
-
kumimuumi
- OCF Member

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-
koppis
- 'Admiral'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla
Rankka työ vaatii rankat huvit! 

-
Jarppo
- 'Kapitän'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti