Jatka tarinaa yhdellä sanalla....
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka
SOITTAKAA PARANOID!
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa
Johnny, la gente esta muy loca.
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen
BMW X5
- ROKKARI2004
- 'Admiral'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten
/\/\Powered by Biodiesel/\/\
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen
-
kumimuumi
- OCF Member

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla
Rankka työ vaatii rankat huvit! 

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta avaimen siveyshousuihin, peninkulmasaapastelija arveli purkavansa sillä kolmivaihekilowattituntimittarin EGR-venttiilin. Mutta aavistus tuherosta teki haisaappaasta Moskovan homon, joka luulee olevansa dynamo. Armottomasti masturboiden kadetissaan työkseen kelaten Anssia mikan isäpuolen etanan lailla kohti