Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
-
atp1
- 'Agila'
Viesti
Kirjoittaja atp1 »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien
-
Presterin
- 'Diplomat'

Viesti
Kirjoittaja Presterin »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
-
Hydetys
- 'Kadett'

Viesti
Kirjoittaja Hydetys »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses
-
SpeedyGame
- OCF Member 2022

Viesti
Kirjoittaja SpeedyGame »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan
-Syyttömän on helppo hymyillä-
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Viesti
Kirjoittaja nuhapumppu »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi:
-
nallee
- 'Senator'

Viesti
Kirjoittaja nallee »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
-
koppis
- 'Admiral'

Viesti
Kirjoittaja koppis »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle
Rankka työ vaatii rankat huvit!

-
Nipe
- OCF Member 2015
Viesti
Kirjoittaja Nipe »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista
-
Puuhis:)
- 'Admiral'

Viesti
Kirjoittaja Puuhis:) »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa
-
Presterin
- 'Diplomat'

Viesti
Kirjoittaja Presterin »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
-
Kauko
- 'Admiral'

Viesti
Kirjoittaja Kauko »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin
-
Megaman
- 'Diplomat'

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Megaman »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
-
-AM-
- 'Diplomat'

-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -AM- »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.
-
Nipe
- OCF Member 2015
Viesti
Kirjoittaja Nipe »
II LUKU:
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Viesti
Kirjoittaja J.Toivanen »
Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006