Jatka tarinaa yhdellä sanalla....

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
atp1
'Agila'

Viesti Kirjoittaja atp1 »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Hydetys
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Hydetys »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses
SpeedyGame
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja SpeedyGame »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan
-Syyttömän on helppo hymyillä-
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi:
nallee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nallee »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
koppis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja koppis »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle
Rankka työ vaatii rankat huvit! Kuva
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista
Puuhis:)
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Puuhis:) »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
Kauko
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kauko »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

II LUKU:

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Mustalainen lainasi poliisilta pamppua asioidakseen Bordellissa joka haisi tuhansien sillien joukkohaudalta. Mooses aikoinaan sanoi: antakaa minulle sillinhajuista juustoa sekä valkosipulin makuista moottoriöljyä.Saatuaan vanhimmalta
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Vastaa Viestiin