tursas
'Diplomat'
Viestit: 4716 Liittynyt: 22 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja tursas » 15 Huhti 2013, 23:58
Bondin Octopussissa huomasin punasen D Kadetin
Oli siellä näköjään muitakin;
http://www.imcdb.org/movie_86034-Octopussy.html
Ascona B
Kadett B
Kadett Caravan D
Manta B
Rekord Caravan C
:J:J
'Diplomat'
Viestit: 1443 Liittynyt: 12 Loka 2007, 18:16
Paikkakunta: K-Uusimaa
Viesti
Kirjoittaja :J:J » 29 Huhti 2013, 18:48
Uusimmassa fääst and fuuriouksessa näyttäs menevän vääräkätisiä opeleita säpäleiksi:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uVuHoR6o#!
ata
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937 Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja ata » 29 Huhti 2013, 22:23
Poliisiautot näköjään aika suurimmaksi osaksi Vauxhall C-Vectroja ja H-Astroja.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
esu
'Diplomat'
Viestit: 2290 Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja esu » 11 Kesä 2013, 01:22
Klassikko (suomi 2001) Leffassa, bongattu punainen A-Vectra cc ja tumman vihreä B-Corsa.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
esu
'Diplomat'
Viestit: 2290 Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja esu » 14 Kesä 2013, 03:14
Nelosella, nelonenmedia mainoksessa vihreä C-Kadett.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
J_J2
OCF Member
Viestit: 2610 Liittynyt: 29 Maalis 2008, 08:16
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja J_J2 » 16 Kesä 2013, 23:56
Vuonna 85 Elokuvassa Musta B Manta ja Vihertävä Coupe B Kadetti
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Zafira
'Diplomat'
Viestit: 5956 Liittynyt: 08 Touko 2004, 03:00
Viesti
Kirjoittaja Zafira » 01 Heinä 2013, 19:05
And the new reasonably priced car is... a Vauxhall Astra 1.6 Tech Line with lifetime warranty!!
ata
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937 Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja ata » 03 Heinä 2013, 14:12
TV2:lta tulevassa Doctor Who-sarjassa jaksossa "Let's kill Hitler" (olikohan se tullut viime viikolla, toissapäivänä katsoin digiboksilta) oltiin natsi-Saksassa ja jaksossa oli sen takia 30-luvun Opel Blitz kuorma-auto (jollaisia oli oikeastikin Saksan armeijalla).
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
marqus
'Diplomat'
Viestit: 3383 Liittynyt: 13 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti
Kirjoittaja marqus » 09 Heinä 2013, 09:19
Vaiikei ole tv tai elokuva, mutta vauhtia on ollut kuin elokuvissa
Näin siis Lahdessa:
http://www.ess.fi/?article=420866
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Arg!
'Diplomat'
Viestit: 1673 Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua
Viesti
Kirjoittaja Arg! » 01 Syys 2013, 21:40
Tuossa eilen illalla tuli telkkarista kolmosella "Yön selkään" elokuva, jossa alkupuolella vilahtaa kaks kertaa punainen ykköskopan GT-Opeli
GSI-The Real Thing & ST wagon
ascona_c
'Diplomat'
Viestit: 9690 Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00
Viesti
Kirjoittaja ascona_c » 03 Syys 2013, 22:20
Big Brotherissa ajavat porukkaa taloon sisälle mustalla farkku-Insignialla
|vectraman|
'Diplomat'
Viestit: 6021 Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka
Viesti
Kirjoittaja |vectraman| » 15 Syys 2013, 20:44
Matrixin ekassa osassa näkyi olevan palanut B Kadetti
esu
'Diplomat'
Viestit: 2290 Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja esu » 18 Syys 2013, 03:52
Suomen tulli sarjassa, tumman vihreä b-omega farkku laulujuoma lastissa
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
esu
'Diplomat'
Viestit: 2290 Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja esu » 01 Loka 2013, 00:39
Maanantai illan maikkarin kymppi uutisissa: Polliisi poijilla A2-Vectra sedan, lienet GT 16V
Näkyi ainakin kahteen kertaan siinä ilomantsin pommi jutun yhteydessä, kun näyttivät jotain vanhaa pommi juttua vuodelta kivi ja peruna.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
J.Toivanen
'Diplomat'
Viestit: 10609 Liittynyt: 08 Elo 2005, 20:41
Paikkakunta: Kontiomäki
Viesti
Kirjoittaja J.Toivanen » 01 Loka 2013, 23:05
Saksalaisessa GRIP ohjelmassa oli 1965 A Diplomaatti vs. joku mersu.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006