Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Avatar
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4716
Liittynyt: 22 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja tursas »

Bondin Octopussissa huomasin punasen D Kadetin
Oli siellä näköjään muitakin;
http://www.imcdb.org/movie_86034-Octopussy.html
Ascona B
Kadett B
Kadett Caravan D
Manta B
Rekord Caravan C
8)
Avatar
:J:J
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1443
Liittynyt: 12 Loka 2007, 18:16
Paikkakunta: K-Uusimaa

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja :J:J »

Uusimmassa fääst and fuuriouksessa näyttäs menevän vääräkätisiä opeleita säpäleiksi:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uVuHoR6o#!
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja ata »

:J:J kirjoitti:Uusimmassa fääst and fuuriouksessa näyttäs menevän vääräkätisiä opeleita säpäleiksi:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uVuHoR6o#!
Poliisiautot näköjään aika suurimmaksi osaksi Vauxhall C-Vectroja ja H-Astroja.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
esu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2290
Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja esu »

Klassikko (suomi 2001) Leffassa, bongattu punainen A-Vectra cc ja tumman vihreä B-Corsa.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Avatar
esu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2290
Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja esu »

Nelosella, nelonenmedia mainoksessa vihreä C-Kadett.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Avatar
J_J2
OCF Member
OCF Member
Viestit: 2610
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 08:16
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja J_J2 »

Vuonna 85 Elokuvassa Musta B Manta ja Vihertävä Coupe B Kadetti :)
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Avatar
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5956
Liittynyt: 08 Touko 2004, 03:00

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Zafira »

And the new reasonably priced car is... a Vauxhall Astra 1.6 Tech Line with lifetime warranty!!

Kuva
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja ata »

TV2:lta tulevassa Doctor Who-sarjassa jaksossa "Let's kill Hitler" (olikohan se tullut viime viikolla, toissapäivänä katsoin digiboksilta) oltiin natsi-Saksassa ja jaksossa oli sen takia 30-luvun Opel Blitz kuorma-auto (jollaisia oli oikeastikin Saksan armeijalla).
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
marqus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3383
Liittynyt: 13 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja marqus »

Vaiikei ole tv tai elokuva, mutta vauhtia on ollut kuin elokuvissa :-?
Näin siis Lahdessa:
http://www.ess.fi/?article=420866
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Avatar
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1673
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Tuossa eilen illalla tuli telkkarista kolmosella "Yön selkään" elokuva, jossa alkupuolella vilahtaa kaks kertaa punainen ykköskopan GT-Opeli :yes:
GSI-The Real Thing & ST wagon
ascona_c
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9690
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Big Brotherissa ajavat porukkaa taloon sisälle mustalla farkku-Insignialla
|vectraman|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Matrixin ekassa osassa näkyi olevan palanut B Kadetti :D
Avatar
esu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2290
Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja esu »

Suomen tulli sarjassa, tumman vihreä b-omega farkku laulujuoma lastissa :D
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Avatar
esu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2290
Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja esu »

Maanantai illan maikkarin kymppi uutisissa: Polliisi poijilla A2-Vectra sedan, lienet GT 16V 8)
Näkyi ainakin kahteen kertaan siinä ilomantsin pommi jutun yhteydessä, kun näyttivät jotain vanhaa pommi juttua vuodelta kivi ja peruna.
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 10609
Liittynyt: 08 Elo 2005, 20:41
Paikkakunta: Kontiomäki

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Saksalaisessa GRIP ohjelmassa oli 1965 A Diplomaatti vs. joku mersu.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006