Manta B Turbo -76
No minä tein tossa äsken oman autoni sähkökaavion, ja teen tuonne vinkkeihin ja vihjeisiin siis yleisohjetta b-koppaisen muuttamisesta OHC-tekniikalle. Omat muutokseni tietenkin ovat vain tällä tietyllä tavalla tehtyjä, mutta voisin keräillä muiltakin tietoa esim. kuinka homma muuttuu kun käytetäänkin jotain toista osaa/tapaa, esimerkiksi tuo Johnin tekemä Asconan muutos. Eli laittakaa mulle mahdollisimman tarkkaa tietoa omista muutoksista mailiin, niin koostelen tuota ohjetta niistä. Ja jokainen minua avustanut saa toki kunniaa nimensä maininnalla kyseisessä ohjeessa 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Eli käykää lukemassa ja toimikaa
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=87831
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
Eikä ravista?John kirjoitti:asconan kartaani yhdistettynä r-25 lootaan
itse tein toisennäköisen patentin omegan kardaanista, ts. omegan etupätkä lyhennettynä 17cm, omegan kannatinlaakeri irti ja omegan ristikko sovitettuna vanhan isomman ristikon tilalle sellaisilla "kupeilla".
No ei se ravista ja asennus on helppo kun siinä on se omegan alkup. kiristettävä liuku, jonka ansiosta pituuskaan ei ole millintarkkaa.
Virranjakajan siirsin suosiolla nokkapyörän päähän, eihän siinä ole kuin pelkkä kiinteä pyörijä.
Paljonko muuten on öljytilavuus tämän topicin mantassa? kun omaa c asconan pohjaa aavistuksen "muotoillen" öljyä ei mene kuin 3.2L..
Ja ettekö laita vikavaloa ja diagn. pistokeen jännitesyöttöä?!
pessimistit..
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti: