Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
juu-u,et jos kaveri hyppää pää edellä kaivoon ja niskat nurin ni peräs sitten vaan
kai ne sakemannit on nähny jonkun fast and furios 2½ jossa de-turbotus on päivän hitti ja se et kenellä on hitain varttimaili aika
munkin mielestä mun 8v calikas on liikaa tehoa ja mietityttää mitenkähän AKE suhtautuisi jos väsäis perälootaan häkäpönttö vehkeet loppuis se viimenenkin sutiminen...
munkin mielestä mun 8v calikas on liikaa tehoa ja mietityttää mitenkähän AKE suhtautuisi jos väsäis perälootaan häkäpönttö vehkeet loppuis se viimenenkin sutiminen...
ASIAA!!! Ihan turha kulutta kalliita renkaita liian tehokkaalla autolla, joka ei pysty siirtämään tehoa tiehen....
Kysymys kuitenkin oli ahtimen poistosta, ei ooppelin poistosta. Itselle tuli tuossa kiitos Atan, helmi-idea! Laitan tuohon calibraan 1.6 koneen!!!! Ei olis muilla ! Pitääkin tehdä tuosta oikein juttu tuonne projektit osioon..ja kirjata sitten ylös kaikki mitä pitää tehdä..
hitto kun oiski joskus raha ostaa auto minkä sit vois myydä.... Nyt pitää vaan tyytyä ajamaan opelilla....
ukkeli kirjoitti:Nyt nyt nyt. Nyt mennään jo harmaalle alueelle.
Kysymys kuitenkin oli ahtimen poistosta, ei ooppelin poistosta. Itselle tuli tuossa kiitos Atan, helmi-idea! Laitan tuohon calibraan 1.6 koneen!!!! Ei olis muilla ! Pitääkin tehdä tuosta oikein juttu tuonne projektit osioon..ja kirjata sitten ylös kaikki mitä pitää tehdä..
hitto kun oiski joskus raha ostaa auto minkä sit vois myydä.... Nyt pitää vaan tyytyä ajamaan opelilla....
Onhan A-vessaa myyty joskus 1,4 litrasena ainakin saksassa, ja E kadettia pienimmillään 1,2 litrasella. Noissahan on calibran kanssa aika samanlaiset konehuoneet, ni eikai se 1,2 litranenkaan mahoton olis
[quote="ukkeli"]Nyt nyt nyt. Nyt mennään jo harmaalle alueelle.
[quote]
tero76 kirjoitti:Joutuuko Etelä-Suomessa maksamaan kahvista konttorilla?
mä kun oon käyny konttorilla kahvilla, niin se on yleensä maksanu ainakin 40€ ja sit ku mä oon sitä kahvia hörppiny niin ne kusipäät on yleensä ajellu mun autolla ja hakannu sitä vasaralla!!! ja sit tullu vielä sanoon että MÄ en saa ajaa sillä!! v..tu mä en mee enää ikinä konttorille kahville...
Pojaat.. teillä ei oo mitää tyylitajua, ohv:tä sinne vectran/calibran pellinalle, itekin voin vaihtaa päittäin 1.2 tikkumosaan jos tuotte letin mulle, ja jos hyvällä päällä oon ni saatte vielä toisen vähempi hyväkuntosen varaosamosan mukaan.
Oispa itelläkin tommonen mega ongelma.Kyllä se paremmin päähän ottaa ku kadetilla 205 lasissa ja talla asvaltissa ,ja joku vetää jollain dieselillä ohi kun kii sai ensin.