Miten AKE suhtautuu ahtimen poistamiseen?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
mikado
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mikado »

Tää de-turbotus on kova hitti jo Saksassa....
juu-u,et jos kaveri hyppää pää edellä kaivoon ja niskat nurin ni peräs sitten vaan :lol:
kai ne sakemannit on nähny jonkun fast and furios 2½ jossa de-turbotus on päivän hitti ja se et kenellä on hitain varttimaili aika :wink:

munkin mielestä mun 8v calikas on liikaa tehoa ja mietityttää mitenkähän AKE suhtautuisi jos väsäis perälootaan häkäpönttö vehkeet :lol: :lol: loppuis se viimenenkin sutiminen...
puuhapete81
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja puuhapete81 »

mikado kirjoitti:

munkin mielestä mun 8v calikas on liikaa tehoa ja mietityttää mitenkähän AKE suhtautuisi jos väsäis perälootaan häkäpönttö vehkeet :lol: :lol: loppuis se viimenenkin sutiminen...
ASIAA!!! Ihan turha kulutta kalliita renkaita liian tehokkaalla autolla, joka ei pysty siirtämään tehoa tiehen....
puuhapete81
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja puuhapete81 »

[quote="Spikey"]myy perke** autos.

[quote]

hitto kun oiski joskus raha ostaa auto minkä sit vois myydä.... Nyt pitää vaan tyytyä ajamaan opelilla....
ukkeli
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja ukkeli »

Nyt nyt nyt. Nyt mennään jo harmaalle alueelle. :cry:

Kysymys kuitenkin oli ahtimen poistosta, ei ooppelin poistosta. Itselle tuli tuossa kiitos Atan, helmi-idea! Laitan tuohon calibraan 1.6 koneen!!!! Ei olis muilla 8) ! Pitääkin tehdä tuosta oikein juttu tuonne projektit osioon..ja kirjata sitten ylös kaikki mitä pitää tehdä..

hitto kun oiski joskus raha ostaa auto minkä sit vois myydä.... Nyt pitää vaan tyytyä ajamaan opelilla....
-Ei selvä kuski sisulta haise!
mikado
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mikado »

hyvää joulua :lol:
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

ukkeli kirjoitti:Nyt nyt nyt. Nyt mennään jo harmaalle alueelle. :cry:

Kysymys kuitenkin oli ahtimen poistosta, ei ooppelin poistosta. Itselle tuli tuossa kiitos Atan, helmi-idea! Laitan tuohon calibraan 1.6 koneen!!!! Ei olis muilla 8) ! Pitääkin tehdä tuosta oikein juttu tuonne projektit osioon..ja kirjata sitten ylös kaikki mitä pitää tehdä..

Onhan A-vessaa myyty joskus 1,4 litrasena ainakin saksassa, ja E kadettia pienimmillään 1,2 litrasella. Noissahan on calibran kanssa aika samanlaiset konehuoneet, ni eikai se 1,2 litranenkaan mahoton olis :lol:

Tosin ongelma ois kun kytkin ei enää kestäs :wink:
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Vaihda päittänsä XE koneeseen? Mulla olisi ylimääräsenä keulilla yksi sellainen..
Kuva
Vectra 2000
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

[quote="ukkeli"]Nyt nyt nyt. Nyt mennään jo harmaalle alueelle. :cry:

[quote]

ÄÄH. 4X4 Calikka 1.6D mosalla!!
pecu_83
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pecu_83 »

tero76 kirjoitti:Joutuuko Etelä-Suomessa maksamaan kahvista konttorilla?
mä kun oon käyny konttorilla kahvilla, niin se on yleensä maksanu ainakin 40€ ja sit ku mä oon sitä kahvia hörppiny niin ne kusipäät on yleensä ajellu mun autolla ja hakannu sitä vasaralla!!! ja sit tullu vielä sanoon että MÄ en saa ajaa sillä!! v..tu mä en mee enää ikinä konttorille kahville...

:D :D
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Multa ne veloitti tuon kahvin hinnan,vaikken ees kahvia juonut.
Kuukautta myöhemmin jouduin uudestaan vielä käydä maksamassa 15€ lisää :evil:
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Pojaat.. teillä ei oo mitää tyylitajua, ohv:tä sinne vectran/calibran pellinalle, itekin voin vaihtaa päittäin 1.2 tikkumosaan jos tuotte letin mulle, ja jos hyvällä päällä oon ni saatte vielä toisen vähempi hyväkuntosen varaosamosan mukaan.
Anakin
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja Anakin »

Sitten jos oikeen aletaan hipoilemaa ni ohv mosaahan löytyis litrasenakin! Ja pienillä muutoksilla etuvetoseks :wink:
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Taas on harrastettu viestiketjunekrofiliaa :)
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Anakin
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja Anakin »

Tuomas kirjoitti:Taas on harrastettu viestiketjunekrofiliaa :)
Pakko oli, kun senverran hauskaksi ajautunu tuo aihe :lollis:
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

Oispa itelläkin tommonen mega ongelma.Kyllä se paremmin päähän ottaa ku kadetilla 205 lasissa ja talla asvaltissa ,ja joku vetää jollain dieselillä ohi kun kii sai ensin. :evil:
Vastaa Viestiin