Kuinka usein peset autosi?
Keskimäärin kerran kolmessa viikossa, pesisin useammin, mutta en halua maksaa noita hemmetin pesumaksuja. Ts. pesen käsin aina kuin mahdollista ja vahaan samalla. Nytkin taitaa olla neljä kerrosta vahaa pinnassa. Laitoin viime kerralla pari kerrosta simoniz kovavahaa kun en ollut tyytyväinen ensimmäisen kerroksen kiiltoon, kiillotus oli hullua hommaa, mutta tuli hyvä.
Milläs työ pojat kuivaatte niitä autoja ? Pyyhe ei oikein innosta ja paperia menee ihan liikaa jos sillä aikoo kuivata. Itse olen aina ollut noita kone pesuja vastaa,mutta viime kevää kun oli kamalaa ilmaa tuli pari kertaa käytyä Teboilin täyspesussa (makso niin prkeleesti) ja siisti tuli. Kai se on parempi pari kertaa talven aikana käydä tuollaisessa. Kotona kun pesumahdollisuudet on aika rajalliset talvisin.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
säämiskällä on tullu kuivatuaOn 2004-05-12 12:47, Zeni wrote:
Milläs työ pojat kuivaatte niitä autoja ? Pyyhe ei oikein innosta ja paperia menee ihan liikaa jos sillä aikoo kuivata. Itse olen aina ollut noita kone pesuja vastaa,mutta viime kevää kun oli kamalaa ilmaa tuli pari kertaa käytyä Teboilin täyspesussa (makso niin prkeleesti) ja siisti tuli. Kai se on parempi pari kertaa talven aikana käydä tuollaisessa. Kotona kun pesumahdollisuudet on aika rajalliset talvisin.
mitenkäs usein porukka vaihtaa sienen uuteen ?
No sillon tulee pestyä ku on likanen. Vahannu en vielä oo tätä autoa ollenkaan, mut eipä oo maalikaan ollu kahta kuukautta pinnassa. Jos vaikka kesäksi pesisi ja vahais hyvin. Vahaa tulee levitettyä ehkä 3-4 kertaa kesässä. Talvella käytän pikapesussa kun on rahaa, maksaa nimittäin aika napakasti...
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Ammatikseen autoja puunaavat on sanoneet, ettei tummaa autoa pitäisi harjalla pestä, kun naarmuuntuu ja naarmut näkyy. Tumman sininen on kuulemma vaikein väri.On 2004-05-12 14:32, Zeni wrote:
Käytän harjaa,en sientä. Pelottaa kuitenkin tuo hiekan juuttuminen sieneen. Harja vaihtuu aina kun löydän sen nurmikolta/koiran suusta/veljen kevarin rattaista.
Tiedä häntä sitten, jotenkin tuntuu, että hiekka sienessä on pahempi kuin harjassa.
Itse olen kyllä siirtynyt sienen käyttöön, maalipinta tosin on sen näköinen, että voisi viedä fiksattavaksi ja myllytettäväksi.
Signum 2.0T Elegance