niinpä. Ei tuo ole vielä kertaakaan tielle jättänyt, mutta bensa on loppunut ja laturin hihna häippäs yhesti. Pitää aina koko auto käydä läpi ja ottaa työkalut mukaan kun lähtee vähänkään kauemmaksitursas kirjoitti:Vaikea näillä on lähteä extempore Suomea kiertämään, kun matkajoa on etupäässä lähimpään Motonettiin ja äkkiä takas ettei alkais kuuluu mistään mitään kummaa ääntä tai valot vilkkumaan mittaristossa..kelkkasilli kirjoitti:ei täällä ole paljon muista ascona harrastajista kuulunut. Aika lailla iteksiin saa vissiin Oulun seudulla näitten kaa värkätä..tai ainakaan kukaan ei tunnustaJos kuuluis muistakin niin asiassa ois jo enempi järkiä entä 2 tyyppiä ja molemmat eripuolilla maata
Kysymys Ascona C GT:stä
-
kelkkasilli
- 'Admiral'

Re: Kysymys Ascona C GT:stä
No niin , eilen 04.04 olin Iin Shellillä yötä ja olihan siellä siisti -88 1,6 exclusive 4d ascona jota ei omista suostunut myymään... eipä näkynyt tänäänkään aamusta Oulussa Asconan Asconaan... olinko väärään aikaan sitten liikkeellä .... Ei Oulu minulle kaukana ole tapaamisen suhteen mutta tarttisko meidän yrittää saada uudella "aiheella " enemmän porukkaa kasaan....
Opel Ascona C 2,0i 4D LS 1987, Opel Insignia B Sport Tourer Executive 2,0 FWD 2021.
-
kelkkasilli
- 'Admiral'

Joku Ascona C aihe pitäis avata. Minun asconaa ei ainakaan vielä hetkeen näy tieliikenteessä. Jos kaikki hyvin menee niin toukokuuhun mennessä taas on Ascona maisemissa. Mutta siitä on lisää tuolla mun prokkis osiossa