Kysymys Ascona C GT:stä

Keskustelua Opeleista
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

Re: Kysymys Ascona C GT:stä

Viesti Kirjoittaja kelkkasilli »

tursas kirjoitti:
kelkkasilli kirjoitti:ei täällä ole paljon muista ascona harrastajista kuulunut. Aika lailla iteksiin saa vissiin Oulun seudulla näitten kaa värkätä..tai ainakaan kukaan ei tunnusta :D Jos kuuluis muistakin niin asiassa ois jo enempi järkiä entä 2 tyyppiä ja molemmat eripuolilla maata
Vaikea näillä on lähteä extempore Suomea kiertämään, kun matkajoa on etupäässä lähimpään Motonettiin ja äkkiä takas ettei alkais kuuluu mistään mitään kummaa ääntä tai valot vilkkumaan mittaristossa.. :D
niinpä. Ei tuo ole vielä kertaakaan tielle jättänyt, mutta bensa on loppunut ja laturin hihna häippäs yhesti. Pitää aina koko auto käydä läpi ja ottaa työkalut mukaan kun lähtee vähänkään kauemmaksi :D vara jakohihnakin on kontissa
4scon4
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja 4scon4 »

No niin , eilen 04.04 olin Iin Shellillä yötä ja olihan siellä siisti -88 1,6 exclusive 4d ascona jota ei omista suostunut myymään... eipä näkynyt tänäänkään aamusta Oulussa Asconan Asconaan... olinko väärään aikaan sitten liikkeellä .... Ei Oulu minulle kaukana ole tapaamisen suhteen mutta tarttisko meidän yrittää saada uudella "aiheella " enemmän porukkaa kasaan....
Opel Ascona C 2,0i 4D LS 1987, Opel Insignia B Sport Tourer Executive 2,0 FWD 2021.
kelkkasilli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kelkkasilli »

Joku Ascona C aihe pitäis avata. Minun asconaa ei ainakaan vielä hetkeen näy tieliikenteessä. Jos kaikki hyvin menee niin toukokuuhun mennessä taas on Ascona maisemissa. Mutta siitä on lisää tuolla mun prokkis osiossa
Vastaa Viestiin