A vectra -90 Pikaprojekti "ICEBLUE" UUSIA KUVIA!!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

Hyvä väri Veccuun, sopivan pirteä 8)

Viimeistelyä kuitenkin tarttis: etuvalot (sekä vilkku- että ajovalot) uusiksi ja sama homma rekisterikilville.. kuluneina pistävät silmään. Eikä mitään tuningia tilalle, vaan ihan vain uudet orggikset. Kipiin menee rahaa 28€ ja kannattaa pitäytyä lyhyissä vanhanmallisissa.

Takavaloista ja madalluksesta on sitten jo aikaisemminkin sanottu..
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jani_m »

[quote="Veccura A"]Kipiin menee rahaa 28€ ja kannattaa pitäytyä lyhyissä vanhanmallisissa.
quote]

OT. Mutta kilpiin ei mene kuin 17e
-Tähtipyörä-
nikupa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nikupa »

OT kilpiin meni ainakin eilen siis perjantaina...13euroa,ja ´vanhan mallisiin 8)
VilleJ
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

tohon vois sopia tummat valot, niin taakse kuin eteenki. noi pilaritki vois näyttää kivalta mustina.
Opel saa muovin ruostumaan. Kadett 16SV -88 Golf LX Diesel -83
henkkuli
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja henkkuli »

Kattokaas naapurin vanha veccuhan se siinä :D onhan se vähä muuttunu sitte viime näkemän...parempaan suuntaan -(z)-
BushMan
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja BushMan »

Nätti. toi takarekkari näyttää aika kummalta tos. Joku väliaikaisasennus?
Ne ajjoo jokka kehtoo...
Pingu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Pingu »

BushMan kirjoitti:Nätti. toi takarekkari näyttää aika kummalta tos. Joku väliaikaisasennus?
no joo, kyl mä sen siinä ajattelin pitää ku ei muutakaan paikkaa oo.. siloteltuun kohtaan ei todellakaan voi laittaa ja taas siellä alhaalla se peittäisi sen helman. että näin.

joku siellä sanoikin että ostaa udet rekkarikilvet, niin eipä siinä paljoa järkeä ole kun on vaan se toinen hieman muhkurainen.. kato, ei se oo niin nöpönuukaa.. :D
opel vectra A -90, ex pugi 205 xr lacoste :)
uitto
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja uitto »

ei kai vekkuli oo rikki ku näytti olevan korjaamon pihassa tänää?
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Tämä auto bongattu särkänniemen risteyksessä pari-kolme viikkoa sitten perjantai-iltana. Itse olin Teblonilla tankkaamassa. Hyvältä näytti.. :bye:
Kuva
Vectra 2000
Jones-
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Jones- »

Dodii, kalsarinvärinen vectra! hyvältä näyttää :wink: :yes:
Pingu
'Kadett'
'Kadett'

patrick kirjoitti:Tämä auto bongattu särkänniemen risteyksessä pari-kolme viikkoa sitten perjantai-iltana. Itse olin Teblonilla tankkaamassa. Hyvältä näytti.. :bye:
Juu huomasin.. siellä päässä näytti hyvältä myös! :D

ei oo tullu käytyä täällä hetkeen ja uutta infoo olis. ja muuten veccu ei oo rikki olinpahan ottamassa päästöjä tulevaa katastusta varten.. Elikkä pitipä tosiaan käydä päästöt ottamassa yhdellä pienellä autokorjaamolla ja eipä siitä mitään tullu, päästöt oli ihan päin helvettiä, meinasin jo luopua toivosta, kun ei tuota rahaa taivaalta tosiaan tipu, niin any way vein sitten toiselle "paremmalle" korjaajalle, joka sai niitä ränklättyä sen verta että sai päästöt kohdalleen. Katilla varmaankin saisi heittää vesitirppaa.
No siitä sitten mentiin katsastukseen, jossa ilmeni muutama pieni vika: pari kukkaa pyöran kotelossa, töötti ei toiminu :),Öljyvuoto (johtuen öljypohjan heikosta kiinnityksestä, mutta nyttemmin kiristetty) kallistuksen vakaajan kiinnitys oli jotenkin poikki niin siitä sitten arvata saatta että eipähän se mua siitä läpi päästäny.
Isä kun on hitsari ni se sai paikat ja sen kiinnityksen nopeasti hitsattua ja ei kun sen töötin kimppuun. Minä kun siinä tapauksessa otin pienet päiväunet niin en siitä toimituksesta sitten paljoa tiedäkkään, vaan kun että isä korjas sen, ja kun äiti paino tööttiä niin se toimi, mutta sitten rupes polttaan sulaketta, ja se jäi siihen kun oli kiire katsastukseen. "Öljyvuodolle" ei sitten tehty mitään.

Nyt siellä oli eri äijä katsomassa autoo, ja tarkkaan se sen syynäs mutta päästi kun päästikin läpi, mutta kehtas viä kirjottaa siitä töötistä ja öljyvuodosta rekkariotteen taakse! Niin ja kaiken huippu oli se kun siellä ekaa kertaa kävin, äijän eka kommentti: "rekkariotteessa kyllä lukee että punanen, mutta tää on sininen"! Että mua rupes vituttaan, touhu oli kyllä niin lapsellista.

Töötistä nyt vielä sen verran, että nyt toimii kun mika löysi 70-luvun kadetista samanlaisen töötin kun vecussakin on. siinä ei tarvittu muuta kuin miinus ja plus johdot ja homma toimi. (tai jotain) :oops:

Nyt saa sitten turvallisin mielin ajella seuraavan vuoden.. Muuten, MYYTÄVÄNÄ!!!!
cali696
'Agila'

Viesti Kirjoittaja cali696 »

Tää vehje on sitten nykyään mulla ja olisin tommosta etulippaa vailla, kun on ilmeiseti jäänyt matkan varrelle...
AMantaA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja AMantaA »

cali696 kirjoitti:Tää vehje on sitten nykyään mulla ja olisin tommosta etulippaa vailla, kun on ilmeiseti jäänyt matkan varrelle...
Jep, kattelin Nettiautoa useasti, niin Vecu oli aina eri hepulla myynnissä. Viimeisinpänä joku oli nyysinyt sen etulipan :cry: Saitko edes tuota väriä sen litran mukaan, joka annettiin kun auto lähti meiltä?
Pingu
'Kadett'
'Kadett'

cali696 kirjoitti:Tää vehje on sitten nykyään mulla ja olisin tommosta etulippaa vailla, kun on ilmeiseti jäänyt matkan varrelle...
Voi että, minun vanha auto.. No mites on toiminu ja onko minkälaisessa kunnossa nykyään?? Mistäpäin suomea olet auton ostanut?? Kun sen myin, niin se lähti turkuun..
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

Kyseinen Vectra tais tulla vastaan tänään ykköstiellä joskus klo 16.30 aikoihin??? Vieläkö omistaja löytyy täältä?
Vastaa Viestiin