patrick kirjoitti:Tämä auto bongattu särkänniemen risteyksessä pari-kolme viikkoa sitten perjantai-iltana. Itse olin Teblonilla tankkaamassa. Hyvältä näytti..

Juu huomasin.. siellä päässä näytti hyvältä myös!
ei oo tullu käytyä täällä hetkeen ja uutta infoo olis. ja muuten veccu ei oo rikki olinpahan ottamassa päästöjä tulevaa katastusta varten.. Elikkä pitipä tosiaan käydä päästöt ottamassa yhdellä pienellä autokorjaamolla ja eipä siitä mitään tullu, päästöt oli ihan päin helvettiä, meinasin jo luopua toivosta, kun ei tuota rahaa taivaalta tosiaan tipu, niin any way vein sitten toiselle "paremmalle" korjaajalle, joka sai niitä ränklättyä sen verta että sai päästöt kohdalleen. Katilla varmaankin saisi heittää vesitirppaa.
No siitä sitten mentiin katsastukseen, jossa ilmeni muutama pieni vika: pari kukkaa pyöran kotelossa, töötti ei toiminu

,Öljyvuoto (johtuen öljypohjan heikosta kiinnityksestä, mutta nyttemmin kiristetty) kallistuksen vakaajan kiinnitys oli jotenkin poikki niin siitä sitten arvata saatta että eipähän se mua siitä läpi päästäny.
Isä kun on hitsari ni se sai paikat ja sen kiinnityksen nopeasti hitsattua ja ei kun sen töötin kimppuun. Minä kun siinä tapauksessa otin pienet päiväunet niin en siitä toimituksesta sitten paljoa tiedäkkään, vaan kun että isä korjas sen, ja kun äiti paino tööttiä niin se toimi, mutta sitten rupes polttaan sulaketta, ja se jäi siihen kun oli kiire katsastukseen. "Öljyvuodolle" ei sitten tehty mitään.
Nyt siellä oli eri äijä katsomassa autoo, ja tarkkaan se sen syynäs mutta päästi kun päästikin läpi, mutta kehtas viä kirjottaa siitä töötistä ja öljyvuodosta rekkariotteen taakse! Niin ja kaiken huippu oli se kun siellä ekaa kertaa kävin, äijän eka kommentti: "rekkariotteessa kyllä lukee että punanen, mutta tää on sininen"! Että mua rupes vituttaan, touhu oli kyllä niin lapsellista.
Töötistä nyt vielä sen verran, että nyt toimii kun mika löysi 70-luvun kadetista samanlaisen töötin kun vecussakin on. siinä ei tarvittu muuta kuin miinus ja plus johdot ja homma toimi. (tai jotain)
Nyt saa sitten turvallisin mielin ajella seuraavan vuoden.. Muuten, MYYTÄVÄNÄ!!!!