rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
hapa11
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hapa11 »

Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
Pitää mietii et venaileeko taas et hintaa tippuu vai tilaako vaan. Kyllähän siin muutaman kympin säästäis, kun kiire ei tavallaan ole... :roll:
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

hapa11 kirjoitti:Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
Pitää mietii et venaileeko taas et hintaa tippuu vai tilaako vaan. Kyllähän siin muutaman kympin säästäis, kun kiire ei tavallaan ole... :roll:
ootko varma että on samat kumit, ettei vaan oo kantavuudet eri?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
hapa11
'Senator'
'Senator'

B-Na kirjoitti:
hapa11 kirjoitti:Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
ootko varma että on samat kumit, ettei vaan oo kantavuudet eri?
Ei tuolla mun mielestä ole kun yhtä tota mallia... Ainakaan samaan aikaan ei ole ollut kahta. Laitoin tilauksen kumminkin meneemään. Ihmettelin vaan et miten tolleen hinnat vaihtelee.
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Nahetsu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nahetsu »

Kyl ne vaihtelee. Olen ihmetellyt samaa. Voi päivittäin heitellä jopa muutamia eskoja.
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
hapa11
'Senator'
'Senator'

Nahetsu kirjoitti:
Kyl ne vaihtelee. Olen ihmetellyt samaa. Voi päivittäin heitellä jopa muutamia eskoja.
Näköjään vaihtelee. tänään rengas on 125,40€kpl!! Eilen kun tilasin niin hinta oli sen 119€.
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
hesssu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hesssu »

NS-2 215/35 R19 85Y RF BSW, TW
NS-2 225/35 ZR19 88Y BSW, TW
Riittääkö näissä renkaissa kantavuus? Lähinnä kiinnostaa noi 215.
Autona 2,5l v6 B-vectra.
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

hesssu kirjoitti:NS-2 215/35 R19 85Y RF BSW, TW
Autona 2,5l v6 B-vectra.
Vertaa auton alkuperäisen rengaskoon kantavuuteen niin siitähän se selviää.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

Simo kirjoitti:
hesssu kirjoitti:NS-2 215/35 R19 85Y RF BSW, TW
Autona 2,5l v6 B-vectra.
Vertaa auton alkuperäisen rengaskoon kantavuuteen niin siitähän se selviää.
...no eikös rekisteriottees lue etuakselipaino ?? :roll:
Garlo Gee
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Garlo Gee »

Ei ne rengas-onlinen tuotteet näköjään aina voita hinnassa paikallisen kauppiaan hintoja...

Laitatin C Vectraan 215/55-16 Hankook Ventus Prime K105 paikallisella:
-4kpl asennettuna sekä alle laitettuna ja vielä talvipyörien pesu kaupan päälle -> 350€!!!

-Rengas-onlinen hinta 95,50€/kpl -> 4kpl 382€ ilman asennuksia.

Renkaisiin olen ollut tyytyväinen lyhyen kokemuksen perusteella, ainakin hiljaisemmat kuin alkuperäinen Bridgestone Turanza ER30.
-Must be Opel Insignia-
hapa11
'Senator'
'Senator'

Tänään tuli renkaat perille. Tällä kertaa joutu näköjään renkaat hakea lähimmästä Siwasta... Huomenna sitten renkaat vanteille jos kerkii. Ihmeen kauan kyllä toimitus kestää täällä suomen päässä verrattuna siihen kuinka nopeesti ne suomeen tulee.
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
bdding
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja bdding »

hieman kyrsii ja v*tuttaa.:evil:

renkaiden piti tulla tiistaina, muttei oo vieläkään kuulunu niistä pihaustakaan.

Dpd oli hoitanut hommansa hienosti ja renkaat on kyllä tullu suomeen mutta suomen hieno postijärjestelmä on ilmeisesti ryssiny koko paskan.

Oon onnellinen jos saan ne jo ens kesäks.
Ingman.. saa maidon maistumaan
Opel... saa muovin ruostumaan..
salepa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja salepa »

Itselläni seuraavanlainen kokemus.

Renkaat piti maanantaina olla toimituksessa, oli auto ottanut ne kyytiin terminaalilta. No päivystin koko päivän kämpillä ja eihän niitä kuulunut. No ajattelin että varmaan ollu kuskilla kiirettä että ei ehtinyt. Palautuivat sitten DPD:n terminaalille tyyliin koodilla "ensimmäinen toimitusyritys, ei paikalla". No tiistaina sitten soitin ja kyselin jo renkaiden perään ja kerroin että olen ollut koko päivän kotona ja eikä ole toimitettu. Noh, mies lupasi että toimittavat ne silloin samana päivänä eli tiistaina. Noh, meni tiistai siinä taas kämpillä päivystäessä kunnes illalla taas seuranta näytti "toinen toimitusyritys, ei paikalla". Arvatkaa meinasiko savu nousta korvista! Soitin heti sinne ja valitin että on se perkele ku ei niitä renkaita saa sitten millään toimitettua. Pahoitteli asiaa ja ihmetteli että mikäs siellä nyt mättää. Otti numeron ylös ja aikoi kertoa viestiä eteenpäin että se kuski soittaisi mulle. No sehän sitten soitti keskiviikkona ja sai jopa tuotuakin ne renkaat.

Annoin toki tästä rengas-onlinelle palautetta vaikka ei heidän vika ollut ja aikoivat olla yhteydessä tänne Oulun päähän ja selvittää että mikä tuossa toimituksessa oli oikein ongelma. Kuitenkin pahoittelivat aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Mutta yhteenvetona että renkaat kyllä tulivat nopeasti Suomeen, mut täällä toimitus tökki.
Arthur
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Arthur »

Joensuuhun saapuivat renkaat oikein mallikkaasti, rengas-onlinen:n ilmoittamaa päivämäärää seuraavana päivänä. Renkaat tuotiin ovelle ja sisällekin olisi kantanut, mutta astran takakonttiinhan ne heti menivät. Tästä on nyt aikaa muutama viikko.
dart -66
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja dart -66 »

Jonppa kirjoitti:
ChiEf kirjoitti:^En ymmärrä pointtiasi...
Goodridge Safety turva on sanasta sanaan samaa teksitä kuin Nokian Hakka-Turva. Luepa molemmat tekstit niin ymmärrät. :D
Luepa uudestaan, Goodridgestä joudut maksamaan kulutetuista milleistä ja toimittamaan renkaan jonnekin hevon kuuseen...
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

salepa kirjoitti:Itselläni seuraavanlainen kokemus.

Renkaat piti maanantaina olla toimituksessa, oli auto ottanut ne kyytiin terminaalilta. No päivystin koko päivän kämpillä ja eihän niitä kuulunut. No ajattelin että varmaan ollu kuskilla kiirettä että ei ehtinyt. Palautuivat sitten DPD:n terminaalille tyyliin koodilla "ensimmäinen toimitusyritys, ei paikalla". No tiistaina sitten soitin ja kyselin jo renkaiden perään ja kerroin että olen ollut koko päivän kotona ja eikä ole toimitettu. Noh, mies lupasi että toimittavat ne silloin samana päivänä eli tiistaina. Noh, meni tiistai siinä taas kämpillä päivystäessä kunnes illalla taas seuranta näytti "toinen toimitusyritys, ei paikalla". Arvatkaa meinasiko savu nousta korvista! Soitin heti sinne ja valitin että on se perkele ku ei niitä renkaita saa sitten millään toimitettua. Pahoitteli asiaa ja ihmetteli että mikäs siellä nyt mättää. Otti numeron ylös ja aikoi kertoa viestiä eteenpäin että se kuski soittaisi mulle. No sehän sitten soitti keskiviikkona ja sai jopa tuotuakin ne renkaat.

Annoin toki tästä rengas-onlinelle palautetta vaikka ei heidän vika ollut ja aikoivat olla yhteydessä tänne Oulun päähän ja selvittää että mikä tuossa toimituksessa oli oikein ongelma. Kuitenkin pahoittelivat aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Mutta yhteenvetona että renkaat kyllä tulivat nopeasti Suomeen, mut täällä toimitus tökki.
Lähes samalla tavalla tökki mullakin renkaitten toimitus suomessa.
2.0t Re85
Vastaa Viestiin