Pitää mietii et venaileeko taas et hintaa tippuu vai tilaako vaan. Kyllähän siin muutaman kympin säästäis, kun kiire ei tavallaan ole...
rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com
Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
Pitää mietii et venaileeko taas et hintaa tippuu vai tilaako vaan. Kyllähän siin muutaman kympin säästäis, kun kiire ei tavallaan ole...
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
ootko varma että on samat kumit, ettei vaan oo kantavuudet eri?hapa11 kirjoitti:Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Ei tuolla mun mielestä ole kun yhtä tota mallia... Ainakaan samaan aikaan ei ole ollut kahta. Laitoin tilauksen kumminkin meneemään. Ihmettelin vaan et miten tolleen hinnat vaihtelee.B-Na kirjoitti:ootko varma että on samat kumit, ettei vaan oo kantavuudet eri?hapa11 kirjoitti:Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
Kyl ne vaihtelee. Olen ihmetellyt samaa. Voi päivittäin heitellä jopa muutamia eskoja.hapa11 kirjoitti:Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Näköjään vaihtelee. tänään rengas on 125,40€kpl!! Eilen kun tilasin niin hinta oli sen 119€.Nahetsu kirjoitti:Kyl ne vaihtelee. Olen ihmetellyt samaa. Voi päivittäin heitellä jopa muutamia eskoja.hapa11 kirjoitti:Onko porukka huomannut, että Rengas-onlinessä hinnat pommii ees taas. Esim. olen katsellut Kumhoja ittelleni niin hinta on joko 103,3€ tai 119,7€/kpl. Nyt olin taas tilaamassa niin hinta oli 119€ ja eilen illalla ton 103€...
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
B Ascona 2.0E
Dart ´66
...no eikös rekisteriottees lue etuakselipaino ??Simo kirjoitti:Vertaa auton alkuperäisen rengaskoon kantavuuteen niin siitähän se selviää.hesssu kirjoitti:NS-2 215/35 R19 85Y RF BSW, TW
NS-2 225/35 ZR19 88Y BSW, TW
Riittääkö näissä renkaissa kantavuus? Lähinnä kiinnostaa noi 215.
Autona 2,5l v6 B-vectra.
Ei ne rengas-onlinen tuotteet näköjään aina voita hinnassa paikallisen kauppiaan hintoja...
Laitatin C Vectraan 215/55-16 Hankook Ventus Prime K105 paikallisella:
-4kpl asennettuna sekä alle laitettuna ja vielä talvipyörien pesu kaupan päälle -> 350€!!!
-Rengas-onlinen hinta 95,50€/kpl -> 4kpl 382€ ilman asennuksia.
Renkaisiin olen ollut tyytyväinen lyhyen kokemuksen perusteella, ainakin hiljaisemmat kuin alkuperäinen Bridgestone Turanza ER30.
Laitatin C Vectraan 215/55-16 Hankook Ventus Prime K105 paikallisella:
-4kpl asennettuna sekä alle laitettuna ja vielä talvipyörien pesu kaupan päälle -> 350€!!!
-Rengas-onlinen hinta 95,50€/kpl -> 4kpl 382€ ilman asennuksia.
Renkaisiin olen ollut tyytyväinen lyhyen kokemuksen perusteella, ainakin hiljaisemmat kuin alkuperäinen Bridgestone Turanza ER30.
-Must be Opel Insignia-
hieman kyrsii ja v*tuttaa.
renkaiden piti tulla tiistaina, muttei oo vieläkään kuulunu niistä pihaustakaan.
Dpd oli hoitanut hommansa hienosti ja renkaat on kyllä tullu suomeen mutta suomen hieno postijärjestelmä on ilmeisesti ryssiny koko paskan.
Oon onnellinen jos saan ne jo ens kesäks.
renkaiden piti tulla tiistaina, muttei oo vieläkään kuulunu niistä pihaustakaan.
Dpd oli hoitanut hommansa hienosti ja renkaat on kyllä tullu suomeen mutta suomen hieno postijärjestelmä on ilmeisesti ryssiny koko paskan.
Oon onnellinen jos saan ne jo ens kesäks.
Ingman.. saa maidon maistumaan
Opel... saa muovin ruostumaan..
Opel... saa muovin ruostumaan..
Itselläni seuraavanlainen kokemus.
Renkaat piti maanantaina olla toimituksessa, oli auto ottanut ne kyytiin terminaalilta. No päivystin koko päivän kämpillä ja eihän niitä kuulunut. No ajattelin että varmaan ollu kuskilla kiirettä että ei ehtinyt. Palautuivat sitten DPD:n terminaalille tyyliin koodilla "ensimmäinen toimitusyritys, ei paikalla". No tiistaina sitten soitin ja kyselin jo renkaiden perään ja kerroin että olen ollut koko päivän kotona ja eikä ole toimitettu. Noh, mies lupasi että toimittavat ne silloin samana päivänä eli tiistaina. Noh, meni tiistai siinä taas kämpillä päivystäessä kunnes illalla taas seuranta näytti "toinen toimitusyritys, ei paikalla". Arvatkaa meinasiko savu nousta korvista! Soitin heti sinne ja valitin että on se perkele ku ei niitä renkaita saa sitten millään toimitettua. Pahoitteli asiaa ja ihmetteli että mikäs siellä nyt mättää. Otti numeron ylös ja aikoi kertoa viestiä eteenpäin että se kuski soittaisi mulle. No sehän sitten soitti keskiviikkona ja sai jopa tuotuakin ne renkaat.
Annoin toki tästä rengas-onlinelle palautetta vaikka ei heidän vika ollut ja aikoivat olla yhteydessä tänne Oulun päähän ja selvittää että mikä tuossa toimituksessa oli oikein ongelma. Kuitenkin pahoittelivat aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.
Mutta yhteenvetona että renkaat kyllä tulivat nopeasti Suomeen, mut täällä toimitus tökki.
Renkaat piti maanantaina olla toimituksessa, oli auto ottanut ne kyytiin terminaalilta. No päivystin koko päivän kämpillä ja eihän niitä kuulunut. No ajattelin että varmaan ollu kuskilla kiirettä että ei ehtinyt. Palautuivat sitten DPD:n terminaalille tyyliin koodilla "ensimmäinen toimitusyritys, ei paikalla". No tiistaina sitten soitin ja kyselin jo renkaiden perään ja kerroin että olen ollut koko päivän kotona ja eikä ole toimitettu. Noh, mies lupasi että toimittavat ne silloin samana päivänä eli tiistaina. Noh, meni tiistai siinä taas kämpillä päivystäessä kunnes illalla taas seuranta näytti "toinen toimitusyritys, ei paikalla". Arvatkaa meinasiko savu nousta korvista! Soitin heti sinne ja valitin että on se perkele ku ei niitä renkaita saa sitten millään toimitettua. Pahoitteli asiaa ja ihmetteli että mikäs siellä nyt mättää. Otti numeron ylös ja aikoi kertoa viestiä eteenpäin että se kuski soittaisi mulle. No sehän sitten soitti keskiviikkona ja sai jopa tuotuakin ne renkaat.
Annoin toki tästä rengas-onlinelle palautetta vaikka ei heidän vika ollut ja aikoivat olla yhteydessä tänne Oulun päähän ja selvittää että mikä tuossa toimituksessa oli oikein ongelma. Kuitenkin pahoittelivat aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.
Mutta yhteenvetona että renkaat kyllä tulivat nopeasti Suomeen, mut täällä toimitus tökki.
Lähes samalla tavalla tökki mullakin renkaitten toimitus suomessa.salepa kirjoitti:Itselläni seuraavanlainen kokemus.
2.0t Re85