Kaks samaa settiä pyöriny alla ja onlinesta tilattuna. Suosittelen hinnan ja kohtalaisen hyvän laadun puolestatemmez2 kirjoitti:Tulihan taas tilattua Nankangit 225/45 17".![]()
Ei ole kyllä paha hinta 312,80e ja kuitenkin itse todennut nuo toimiviksi gummeiksi,kaveri töissä rengaspuljus ja kyselin näitä halppis kumeja niin vaihtoehdot oli Sunny ja joku Tigar Syneris molemmat merkit n.360e ja sano vaan että kannattaa tilata suosiolla Nankangit tietää ainakin mitä saa.
rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Saa sieltä talvirenkaitakin. Tilasin talvella Nokian WR 2G 235/55x17 talvirenkaat Vivaroon. Keskieuroopan kitkat joilla olisi tarkoitus ajella läpi vuoden. Hyvin on pitoa riittänyt ainakin täällä vähälumisessa Länsi-Suomessa. Lumella pitää oikein hyvin. Liukkaaksi suditut risteysalueet on vähän hankalampia. Oli melkein puolta halvemmat kuin suomessa. Reilu 500€ koko setti. Moottoripyörän renkaat saa myös aika sopivaan hintaan. Kahdessa renkaassa säästöä 100€.
Nankangit olisi tarkoitus tilata Calibraan ja Omegaan.
Nankangit olisi tarkoitus tilata Calibraan ja Omegaan.
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
Nimenomaan loskan päällä TM testin mukaan noi SV-1:set on parhaimillaan,tiedä sitten mikä on tilanne 225 leveillä kumeilla ja paljonko on painoa päällä...hesssu kirjoitti:Kyllä Nangkang Sv-1 winter plus kitkat on alla. 225/40/18 kokoa. Kyllähän noilla hyvin pärjää. Loskalla ei kannata ajourista hirveesti poiketaMarzu kirjoitti:Tuntuu vaan aika monella olevan kokemusta rengas-onlinen kesäkumeista, mutta onko kukaan tilannut talveks renkaita?
Kuulin/luin jostain että noi saksan talvirenkaat ei mukamas vastaa suomessa myytäviä, en yhtään muista millä taval ne oli erilaisii, mut kertokoon hän joka enemmän tietääIhan suht pehmeä lamellipinta. Tyytyväinen oon ollu.
Mulla oli SV-1 Winter Plussat 205/50/17 ja olin tyytyväinen.
Kaksi sarjaa on Nankangeja (NS-2 ja SV1) ollut ja ostan niitä jatkossakin,kunhan noi NRHi:t ja muut Maxi-Icet on rullattu loppuun...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Mulla Kumhot kesti syksyn ja seuraavan kesän,arviolta n. 12 tkm,jonka jälkeen joka kumi suorastaan hengenvaarallisessa sakkokunnossa...Sportive kirjoitti:Varmaan vähän yli 10tkm. Pintaa syksyllä n.3 milliä.JJunior kirjoitti:Paljos tuli kilometrejä kesässä?Sportive kirjoitti:En suosittele kumhoa. Yhdet oli ja kului todella nopeasti. Ihan hyvät ne on muuten, mutta kesässä menee sarja.JJunior kirjoitti:Mitäs TM sano kumhosta joka oli viimesimmässä vertailussa?Kunhan sinulla on C20XE pellin alla niin pääset varmaan 5tkm kumhoilla.
Aluksi noi oli 2-3000 kilsaa kohtuullisen tuntuiset,jonka jälkeen muuttuivat äänekkäiksi ja pinta alkoi liueta silmissä...
Malli oli Kumho Ecsta KU19 215/45/17
Kuvassa SV-1 ykkösten seurana yksi kuhmoista,eikä edes kulunein...
http://tinyurl.com/yq7ey8
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Joo no se voi olla eriasia kapeammilla renkailla. 225 on sen verran leveet jo, että nousee helposti loskanpinnalle. Painaahan tuo kutonen jonkin verran kyllä.Megaman kirjoitti:Nimenomaan loskan päällä TM testin mukaan noi SV-1:set on parhaimillaan,tiedä sitten mikä on tilanne 225 leveillä kumeilla ja paljonko on painoa päällä...hesssu kirjoitti:Kyllä Nangkang Sv-1 winter plus kitkat on alla. 225/40/18 kokoa. Kyllähän noilla hyvin pärjää. Loskalla ei kannata ajourista hirveesti poiketaMarzu kirjoitti:Tuntuu vaan aika monella olevan kokemusta rengas-onlinen kesäkumeista, mutta onko kukaan tilannut talveks renkaita?
Kuulin/luin jostain että noi saksan talvirenkaat ei mukamas vastaa suomessa myytäviä, en yhtään muista millä taval ne oli erilaisii, mut kertokoon hän joka enemmän tietääIhan suht pehmeä lamellipinta. Tyytyväinen oon ollu.
![]()
Mulla oli SV-1 Winter Plussat 205/50/17 ja olin tyytyväinen.
Kaksi sarjaa on Nankangeja (NS-2 ja SV1) ollut ja ostan niitä jatkossakin,kunhan noi NRHi:t ja muut Maxi-Icet on rullattu loppuun...
Minulla on samat Kumhot ja ainakin uutena vaikuttavat täysin hintansa arvoisilta. Kokona 225/35-18. Hyvinä puolina renkaat ovat hiljaiset, eivätkä vetele oikeastaan ollenkaan ja ovat yllättävän mukavat. Pidon kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta mitä ulkomaisia testejä olen lukunut, niin märkäpito ei ole paras alue. Ainakin muutaman tuhannen kilometrin kokemuksella toimiva rengas. Aiemmin ollut kaksi sarjaa Kumhon Supra 712 renkaita B Vectran ja F Astran alla ja nuo olivat kuluneina äänekkäät, mutta kuluminen ei eronnut millään tapaa muista renkaista. Kuvan kunnossa märkäpito on varmasti surkea. Mitä noissa pintaa, pari milliä?Megaman kirjoitti:Mulla Kumhot kesti syksyn ja seuraavan kesän,arviolta n. 12 tkm,jonka jälkeen joka kumi suorastaan hengenvaarallisessa sakkokunnossa...![]()
Aluksi noi oli 2-3000 kilsaa kohtuullisen tuntuiset,jonka jälkeen muuttuivat äänekkäiksi ja pinta alkoi liueta silmissä...![]()
Malli oli Kumho Ecsta KU19 215/45/17
Kuvassa SV-1 ykkösten seurana yksi kuhmoista,eikä edes kulunein...![]()
http://tinyurl.com/yq7ey8
XL tais olla joo vahvistettu (en muista varmasti) kun joskus sitä itekkin jostain kysyin.. TW tarkoittaa Taiwan eli made in taiwanMME kirjoitti:Mitä XL ja TW tarkoittaa Nankangin merkinnöissä? Xl voisi olla vahvistettu runko kun se esiintyy vaan korkean painoindeksin omaavissa renkaissa.. vai onko? Toi jo edellä esitetty kysymys NS1 ja NS2 eroista kiinnostaisi minuakin,onko noista toinen esim. uudempi malli?
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
kenelläkään kokemuksia noista Falkkeneista. Semmoset pitäis ens viikolla melkee tilata.
Voi siinä olla posteljoonilla hauskaa ku kiikkaa ulkomailta ostettuja renkaita ridgestonen varastoon, mutta minkäs teet kun halvemmalla saat
Voi siinä olla posteljoonilla hauskaa ku kiikkaa ulkomailta ostettuja renkaita ridgestonen varastoon, mutta minkäs teet kun halvemmalla saat
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
muutamilla sivuilla NS-2 ominaisuuksissa mainitaan hiljaisempi ja mukavampi ajokäytös,jota ei NS-1 kohdalla ainakaan erikseen mainita.i_kone kirjoitti:Mitäs eroa noilla NS-1 ja NS-2 on? Kuvissa näyttää hyvin samanlaisilta. NS-1 näyttäisi olevan vähän enemmän pituussuuntaisia uria. Kummat kannattaa ostaa? NS-2 olisi pari euroa halvemmat ainakin tuossa koossa jota katselin.
http://www.patersonbros.co.nz/nankang.htm