rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Nahetsu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nahetsu »

temmez2 kirjoitti:Tulihan taas tilattua Nankangit 225/45 17". :D

Ei ole kyllä paha hinta 312,80e ja kuitenkin itse todennut nuo toimiviksi gummeiksi,kaveri töissä rengaspuljus ja kyselin näitä halppis kumeja niin vaihtoehdot oli Sunny ja joku Tigar Syneris molemmat merkit n.360e ja sano vaan että kannattaa tilata suosiolla Nankangit tietää ainakin mitä saa.
Kaks samaa settiä pyöriny alla ja onlinesta tilattuna. Suosittelen hinnan ja kohtalaisen hyvän laadun puolesta :wink:
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
i_kone
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja i_kone »

Saa sieltä talvirenkaitakin. Tilasin talvella Nokian WR 2G 235/55x17 talvirenkaat Vivaroon. Keskieuroopan kitkat joilla olisi tarkoitus ajella läpi vuoden. Hyvin on pitoa riittänyt ainakin täällä vähälumisessa Länsi-Suomessa. Lumella pitää oikein hyvin. Liukkaaksi suditut risteysalueet on vähän hankalampia. Oli melkein puolta halvemmat kuin suomessa. Reilu 500€ koko setti. Moottoripyörän renkaat saa myös aika sopivaan hintaan. Kahdessa renkaassa säästöä 100€.
Nankangit olisi tarkoitus tilata Calibraan ja Omegaan.
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

onkohan noissa miten tasanen laatu?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
mannta3
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mannta3 »

Mulla ollu kaks sarjaa NS-2:sia ja molempien kans pyöreys ongelmia -> ravistusta.
Kerrasta en uskonu, koska muuten ihan asiallisia renkaita. Mut toisesta kerrasta meni oppi perille, eli mulle ei ainakaan tuu enää Nankangeja
Audi S4 -06
Clio 2 1.5 dCi -01
Honda CBR 600 -97
Bayliner Capri 1750 -90
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

hesssu kirjoitti:
Marzu kirjoitti:Tuntuu vaan aika monella olevan kokemusta rengas-onlinen kesäkumeista, mutta onko kukaan tilannut talveks renkaita?
Kuulin/luin jostain että noi saksan talvirenkaat ei mukamas vastaa suomessa myytäviä, en yhtään muista millä taval ne oli erilaisii, mut kertokoon hän joka enemmän tietää :)
Kyllä Nangkang Sv-1 winter plus kitkat on alla. 225/40/18 kokoa. Kyllähän noilla hyvin pärjää. Loskalla ei kannata ajourista hirveesti poiketa :D Ihan suht pehmeä lamellipinta. Tyytyväinen oon ollu.
Nimenomaan loskan päällä TM testin mukaan noi SV-1:set on parhaimillaan,tiedä sitten mikä on tilanne 225 leveillä kumeilla ja paljonko on painoa päällä... :)

Mulla oli SV-1 Winter Plussat 205/50/17 ja olin tyytyväinen.

Kaksi sarjaa on Nankangeja (NS-2 ja SV1) ollut ja ostan niitä jatkossakin,kunhan noi NRHi:t ja muut Maxi-Icet on rullattu loppuun...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Sportive kirjoitti:
JJunior kirjoitti:
Sportive kirjoitti:
JJunior kirjoitti:Mitäs TM sano kumhosta joka oli viimesimmässä vertailussa?
En suosittele kumhoa. Yhdet oli ja kului todella nopeasti. Ihan hyvät ne on muuten, mutta kesässä menee sarja.
Paljos tuli kilometrejä kesässä?
Varmaan vähän yli 10tkm. Pintaa syksyllä n.3 milliä. :o Kunhan sinulla on C20XE pellin alla niin pääset varmaan 5tkm kumhoilla. :lollis:
Mulla Kumhot kesti syksyn ja seuraavan kesän,arviolta n. 12 tkm,jonka jälkeen joka kumi suorastaan hengenvaarallisessa sakkokunnossa... :no:
Aluksi noi oli 2-3000 kilsaa kohtuullisen tuntuiset,jonka jälkeen muuttuivat äänekkäiksi ja pinta alkoi liueta silmissä... :o

Malli oli Kumho Ecsta KU19 215/45/17
Kuvassa SV-1 ykkösten seurana yksi kuhmoista,eikä edes kulunein... :lol:

http://tinyurl.com/yq7ey8
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
hesssu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hesssu »

Megaman kirjoitti:
hesssu kirjoitti:
Marzu kirjoitti:Tuntuu vaan aika monella olevan kokemusta rengas-onlinen kesäkumeista, mutta onko kukaan tilannut talveks renkaita?
Kuulin/luin jostain että noi saksan talvirenkaat ei mukamas vastaa suomessa myytäviä, en yhtään muista millä taval ne oli erilaisii, mut kertokoon hän joka enemmän tietää :)
Kyllä Nangkang Sv-1 winter plus kitkat on alla. 225/40/18 kokoa. Kyllähän noilla hyvin pärjää. Loskalla ei kannata ajourista hirveesti poiketa :D Ihan suht pehmeä lamellipinta. Tyytyväinen oon ollu.
Nimenomaan loskan päällä TM testin mukaan noi SV-1:set on parhaimillaan,tiedä sitten mikä on tilanne 225 leveillä kumeilla ja paljonko on painoa päällä... :)

Mulla oli SV-1 Winter Plussat 205/50/17 ja olin tyytyväinen.

Kaksi sarjaa on Nankangeja (NS-2 ja SV1) ollut ja ostan niitä jatkossakin,kunhan noi NRHi:t ja muut Maxi-Icet on rullattu loppuun...
Joo no se voi olla eriasia kapeammilla renkailla. 225 on sen verran leveet jo, että nousee helposti loskanpinnalle. Painaahan tuo kutonen jonkin verran kyllä.
i_kone
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja i_kone »

Mitäs eroa noilla NS-1 ja NS-2 on? Kuvissa näyttää hyvin samanlaisilta. NS-1 näyttäisi olevan vähän enemmän pituussuuntaisia uria. Kummat kannattaa ostaa? NS-2 olisi pari euroa halvemmat ainakin tuossa koossa jota katselin.
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Megaman kirjoitti:Mulla Kumhot kesti syksyn ja seuraavan kesän,arviolta n. 12 tkm,jonka jälkeen joka kumi suorastaan hengenvaarallisessa sakkokunnossa... :no:
Aluksi noi oli 2-3000 kilsaa kohtuullisen tuntuiset,jonka jälkeen muuttuivat äänekkäiksi ja pinta alkoi liueta silmissä... :o

Malli oli Kumho Ecsta KU19 215/45/17
Kuvassa SV-1 ykkösten seurana yksi kuhmoista,eikä edes kulunein... :lol:

http://tinyurl.com/yq7ey8
Minulla on samat Kumhot ja ainakin uutena vaikuttavat täysin hintansa arvoisilta. Kokona 225/35-18. Hyvinä puolina renkaat ovat hiljaiset, eivätkä vetele oikeastaan ollenkaan ja ovat yllättävän mukavat. Pidon kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta mitä ulkomaisia testejä olen lukunut, niin märkäpito ei ole paras alue. Ainakin muutaman tuhannen kilometrin kokemuksella toimiva rengas. Aiemmin ollut kaksi sarjaa Kumhon Supra 712 renkaita B Vectran ja F Astran alla ja nuo olivat kuluneina äänekkäät, mutta kuluminen ei eronnut millään tapaa muista renkaista. Kuvan kunnossa märkäpito on varmasti surkea. Mitä noissa pintaa, pari milliä?
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

Mitä XL ja TW tarkoittaa Nankangin merkinnöissä? Xl voisi olla vahvistettu runko kun se esiintyy vaan korkean painoindeksin omaavissa renkaissa.. vai onko? Toi jo edellä esitetty kysymys NS1 ja NS2 eroista kiinnostaisi minuakin,onko noista toinen esim. uudempi malli?
*RWD + 6 ZYL*
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

MME kirjoitti:Mitä XL ja TW tarkoittaa Nankangin merkinnöissä? Xl voisi olla vahvistettu runko kun se esiintyy vaan korkean painoindeksin omaavissa renkaissa.. vai onko? Toi jo edellä esitetty kysymys NS1 ja NS2 eroista kiinnostaisi minuakin,onko noista toinen esim. uudempi malli?
XL tais olla joo vahvistettu (en muista varmasti) kun joskus sitä itekkin jostain kysyin.. TW tarkoittaa Taiwan eli made in taiwan
bumper
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja bumper »

XL taitaa olla korotettu kantavuusluokka ja TW on treadwear ja taitaa kuvastaa kulutuskestävyyttä.
Opel Astra Caravan Diesel Automatic -01, Muu merkki auf Deutschland, Opel Vectra 1,8 CDX -95, Opel Astra Caravan 1,6 16V -97, Opel Kadett 1,6 Automatic -90, Opel Vectra CD 2,0 -93
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

kenelläkään kokemuksia noista Falkkeneista. Semmoset pitäis ens viikolla melkee tilata.
Voi siinä olla posteljoonilla hauskaa ku kiikkaa ulkomailta ostettuja renkaita ridgestonen varastoon, mutta minkäs teet kun halvemmalla saat :D
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

i_kone kirjoitti:Mitäs eroa noilla NS-1 ja NS-2 on? Kuvissa näyttää hyvin samanlaisilta. NS-1 näyttäisi olevan vähän enemmän pituussuuntaisia uria. Kummat kannattaa ostaa? NS-2 olisi pari euroa halvemmat ainakin tuossa koossa jota katselin.
muutamilla sivuilla NS-2 ominaisuuksissa mainitaan hiljaisempi ja mukavampi ajokäytös,jota ei NS-1 kohdalla ainakaan erikseen mainita.

http://www.patersonbros.co.nz/nankang.htm
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Krynx »

Kun tuolta renkas onlinestä tilaa laskulla. Niin pitääkö se lasku maksaa 7päivän kuluessa tilauksesta/vahvistuksesta vai 7päivänkuluessa siitä kun renkaat on saapuneet?
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Vastaa Viestiin