Ei välttämättä vaadi "parasta", mutta kun kerran tekee "kunnon " aineilla niin ei oikein viitsi enään niihin huonompiin koskea. Ilman koneellista työstöä on aika vaikea saada tasaista ja kiiltävää maalipinta (kiiltävä=naarmuton).
Ennen ylistin Glymin maasta taivaaseen, mut nyt en koske siihen ellei ole aivan pakko. Glymin sekoitus/pelkkä punainen on kyllä todella hyvä puhdistaja, siitä ei pääse mihinkään... Saas vaan nähdä kuinka sille käy kun ensivuonna sen koostumusta joudutaan muuttamaan lainsäädännön tiukkenemisen takia.
Lisäksi fiksareilla on käytössä vahojen lisäksi erilaisia pinnoitteita joilla saadaan todella kova pinta suojaamaan maalipintaa..
mitäs vahoja/hoitoaineita suosittelisitte?
Joo kait tähän täytyy omakin kommentti lisätä.Yleensä ku meen vahakaupoille,ni periaatteena on vain se,et en osta halvinta,mutta en kalleitakaan.
Mä tykkään ite vahata auton,onhan siin se plussa,et ei se maksakkaan niin paljoa,tosin jos auto ois esim. myllytyksen tarpeessa veisin suosiolla osaavalle ammattilaiselle.
Ymmärrän kyllä,et ammattilaiset ei todellakaan millä turtle wax:eilla vahaile autoja,ei kai heillä siihen varaa ole.
Vähän sama kun en oo ikinä nähdy et automaalarikaan vetelisi autoja ylitte motonetin ruiskuilla..
Harrastelijat ja ammattilaiset nyt vain on hieman eri asia.
Mä tykkään ite vahata auton,onhan siin se plussa,et ei se maksakkaan niin paljoa,tosin jos auto ois esim. myllytyksen tarpeessa veisin suosiolla osaavalle ammattilaiselle.
Ymmärrän kyllä,et ammattilaiset ei todellakaan millä turtle wax:eilla vahaile autoja,ei kai heillä siihen varaa ole.
Vähän sama kun en oo ikinä nähdy et automaalarikaan vetelisi autoja ylitte motonetin ruiskuilla..
Harrastelijat ja ammattilaiset nyt vain on hieman eri asia.
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'

Joo olen kans tänä vuonna kokeillu Glymin tuotteita ja pienoinen pettymys tuo puna-kulta yhdistelmä oli lähinnä kiillon keston suhteen.Punanen on kyllä hyvä puhdistusvaha,mutta kun nuo purkit loppuu,niin taidan palata tavalliseen teflonvahaan. Hinta-laatu-suhde ei oikeen ole kohdillaan. Kaksinkertainen työ vaan tuossa Glymissä.