8x18 et40 ja 225/40 kumit

näyttää aika pieniltä nuo vanteet

Samaa mieltä. originaalit olis paremman näköset, mutta hieno auto siltikin-JP- kirjoitti:Komia auto! Hyvän värinenkin. Tarvikevanteet rikkoo kokonaisuuden kyllä pahasti, mutta taitaa olla alkuperäiset kiven alla... Jotenkin turhan "kevyen" näköiset nuo nykyiset.
Tässä asiassa samaa mieltä.Riisikippo kirjoitti:mie ainaki tykkään noista vanteista.. mitä oon projekteja seurannu niin samat tyypit melkein joka projektissa valittaa miten vanteet ei käy etc.. liian pienet, liian kapeet ei tarpeeks huulta...
Niinpä niin, kun pitäis olla taas kerran sitä yhtä tiettyä tyylisuuntaa pelkästään kaikkien Ooppeleiden.telwin kirjoitti:Tässä asiassa samaa mieltä.Riisikippo kirjoitti:mie ainaki tykkään noista vanteista.. mitä oon projekteja seurannu niin samat tyypit melkein joka projektissa valittaa miten vanteet ei käy etc.. liian pienet, liian kapeet ei tarpeeks huulta...
Mitä naputusta. Just hyvät!-JP- kirjoitti:Tarvikevanteet rikkoo kokonaisuuden kyllä pahasti, mutta taitaa olla alkuperäiset kiven alla... Jotenkin turhan "kevyen" näköiset nuo nykyiset.

Se mitään naputusta oo jos omia mielipiteitä sanoo. En usko, että auton omistaja ittensä tommosesta ottaa, koska kaikki ei tykkää kaikesta. Eikä kukaan tätä autoo oo rumaksi sanonukkaa.Smazu kirjoitti:Mitä naputusta. Just hyvät!
telwin kirjoitti:Tässä asiassa samaa mieltä.Riisikippo kirjoitti:mie ainaki tykkään noista vanteista.. mitä oon projekteja seurannu niin samat tyypit melkein joka projektissa valittaa miten vanteet ei käy etc.. liian pienet, liian kapeet ei tarpeeks huulta...