Komia auto! Hyvän värinenkin. Tarvikevanteet rikkoo kokonaisuuden kyllä pahasti, mutta taitaa olla alkuperäiset kiven alla... Jotenkin turhan "kevyen" näköiset nuo nykyiset.
-JP- kirjoitti:Komia auto! Hyvän värinenkin. Tarvikevanteet rikkoo kokonaisuuden kyllä pahasti, mutta taitaa olla alkuperäiset kiven alla... Jotenkin turhan "kevyen" näköiset nuo nykyiset.
Samaa mieltä. originaalit olis paremman näköset, mutta hieno auto siltikin
mie ainaki tykkään noista vanteista.. mitä oon projekteja seurannu niin samat tyypit melkein joka projektissa valittaa miten vanteet ei käy etc.. liian pienet, liian kapeet ei tarpeeks huulta...
Riisikippo kirjoitti:mie ainaki tykkään noista vanteista.. mitä oon projekteja seurannu niin samat tyypit melkein joka projektissa valittaa miten vanteet ei käy etc.. liian pienet, liian kapeet ei tarpeeks huulta...
Riisikippo kirjoitti:mie ainaki tykkään noista vanteista.. mitä oon projekteja seurannu niin samat tyypit melkein joka projektissa valittaa miten vanteet ei käy etc.. liian pienet, liian kapeet ei tarpeeks huulta...
Tässä asiassa samaa mieltä.
Niinpä niin, kun pitäis olla taas kerran sitä yhtä tiettyä tyylisuuntaa pelkästään kaikkien Ooppeleiden.
Minunkin mielestäni vanteet on loistavat!
-JP- kirjoitti:Tarvikevanteet rikkoo kokonaisuuden kyllä pahasti, mutta taitaa olla alkuperäiset kiven alla... Jotenkin turhan "kevyen" näköiset nuo nykyiset.
Se mitään naputusta oo jos omia mielipiteitä sanoo. En usko, että auton omistaja ittensä tommosesta ottaa, koska kaikki ei tykkää kaikesta. Eikä kukaan tätä autoo oo rumaksi sanonukkaa.
juu,omaan silmään nää oli vannetukussa parhaimman näköset tän alle ,mattapintakin kiehtoi jollain perversillä tavalla ,näillä näkymin huomenna tulis alusta alle,koiranluut vaihdetaan samalla...laittelen uutta kuvaa sit tänne...