Slx kirjoitti:makemu kirjoitti:Nilemma kirjoitti:Ootko harkinnut myllytystä tuolle maalipinnalle? Tuo sävyero on kyllä aika hurja, mutta ihan mielenkiintoista ois nähdä, minkä verran se tuota tasoittais. Itse tehden se ei kovin kalliiksi kuitenkaan tulis.
mä voin vanhaa konepeltiin koittaa miten tuolla hionta-aineella ja vahalla saa eroa tuohon vanhaan virttyneesee maalipintaan, mutta tuskin tarpeeksi. vaikka pintakiilto tuliski ni tuskin se itse värimassaa tuosta tummentaa. mutta katsotaa mitä sillä aikaan saa.
kuhan ny jaksaa taas tehä jotai

Kuvia odottelemme kunhan myllytät.
Ex Primeraan myllytin ja kun auto oli valkea niin siinä huomasi todella hyvin myllytyksen tuoman puhtauden ja kiillon. Nykyinenkin vectra pitäisi myllyttää kunhan saan kerättyä tarpeeksi motivaatiota, mutta tässä on niin "tyhmä" väri (oliivin vihreä eli ruskean ja harmaan välimuotoa) että ei juurikaan kiiltoa saa aikaiseksi
joo mä voin ilmotella kuha saan aikaseks. aikaa voi mennä ku tahdon olla pari vkonloppua poissa työmaan hallilta, tuntuu että siellä viettää kaiken aikansa nykyää.
mutta en aio myllyttää autoa, koitan tuohon vanhaan maalipintaan mitä on noissa romuluukuissa, suap nähä mitä tapahtuu.
no tästä ainaki porukka sitte näkee että millasiin lopputuloksiin metaliväreissä pääsee.
kun nuo takakaaret hiekkapuhalletaan ja tuulilasin yläreuna samoten niin vedetään niihinki sitten uus maali pintaan.
mielipiteitä kaivattais:
pitäskö mielestänne poistaa nuo GT tekstit takakontinluukusta?
harmittaa vaan kun on alkuperäset teipit niin pirun nätissä kunnossa... tekis vaa "hillitymmän" tuosta perästä.
ja toki, eihän tuo GT olekkaan mutta oopa ny jättäny ainaki aluks...
eiköhä sinne tehokkaampaa pataa tule kuha saa rauhassa sillo tehä eikä käyttiksenä ollessa...
muutaki voi ehdotella mutta järkevissä puitteissa, pitään teinixtuhnux pilipalia en tästä tee mutta hankintalistalla olis vectra 2000 etu ja takapuskin.
mutta miten hieman "kulmikkaammat" mahtaa sopia noiden a2 GT helmojen kanssa...?