autosoitin kysely

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...

mikä soitin itselläsi

jvc
41
26%
Blaupunkt
20
13%
pioneer
55
34%
redpower
2
1%
caliber
1
1%
Muu mikä???
41
26%

Ääniä yhteensä: 160

lapatch
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lapatch »

panasonic sieltä löytyy tällä hetkellä.
apusähis
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja apusähis »

Vanha Pioneerin DEH-5500MP, erittäin toimiva peli! Nopeakin on selatessa (omasta mielestäni) Ja liittimiä on itsellä ainakin ihan tarpeeksi! Sitten kun on vielä AUX - mahdollisuus IPBus:lla...

Kuva
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
IceMan22
'Kadett'
'Kadett'

Re: autosoitin kysely

Viesti Kirjoittaja IceMan22 »

papanaluukku 4ever kirjoitti:eli oon vaihtamassa soitinta uuteen mikä olisi hyvä vaihtoehto pitäisi olla DVD toiminto ja divx toistot mukana. kertokaa mikä olisi hyvä hinta laatu suhteeltaan. ja sellane mitä etsiskelen nii hinta luokka 300€ paikka.
pistin samaan äänestyksen
blaukkarin dvd on ihan kohtuu hintasii ja aika laadukkaita. oma kokemus ainakin!
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Itsellä on Blaupunktin Los Angeles MP72. Ominaisuuksiltaan vallan riittävä omiin tarkoituksiin, säätöjäkin on jonkin verran. Helppokäyttöinen, pystyy selaamaan kappaleita kansioista samalla kun edellinen vielä kuuluu (tässä tosin se negatiivinen puoli että hieman hitaampi jos ei tiedä mitä hakee ja mistä). Muistikorttipaikka (pysyy vähän siistimpänä auto, 1Gt kortille mahtuu aivan tarpeeksi musiikkia eikä tartte niitä levyjä polttaa jatkuvasti uusia). Ainut huono puoli tuossa on oikeastaan ulkonäkö, hopea väri ei miellytä pätkääkään ja muutenkin valaistukseltaan ym. hieman rauhaton. Vaan niin ne on muutkin tuon ikäiset, uusissa soittimissa (yllättäen ei Pioneereissa...) positiivista se että ovat usein mustia tai ainakin saatavilla mustana, eivätkä ole sellaisia vilkkuvalovirityksiä enää.

Pioneeria en kyllä itselle ostaisi missään tapauksessa. Järkyttävän näköisiä vilkkuvalovehkeitä paria poikkeusta lukuunottamatta, yksinkertaiset säädöt paina kolmea nappia ja pyöritä kahta rullaa ja kerro mankalle hepreaksi mitä aiot. Ominaisuuden ja laatu muuten hyviä, mutta käytettävyydeltään jos vertaa Alpineen tai Blaupunktiin niin aivan avuttomia. P88 kiinnostaisi kyllä, näyttää aika hyvältä mutta kun ei käyttämään ole päässyt niin vaikea sanoa siitä puolesta sitten...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Juge127
OCF Staff
OCF Staff

Viesti Kirjoittaja Juge127 »

Philipsin kasetti soitin 6 cd:n vaihtajalla, eli vakio soitin :lol: Kattoo jos sitä nyt innostuu jossain vaiheessa vaihtamaan...
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
j_k_
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja j_k_ »

apusähis kirjoitti:Vanha Pioneerin DEH-5500MP, erittäin toimiva peli! Nopeakin on selatessa (omasta mielestäni) Ja liittimiä on itsellä ainakin ihan tarpeeksi! Sitten kun on vielä AUX - mahdollisuus IPBus:lla...
Sama soitin löytyy myöskin! Paitsi että maalannu mustaks noi harmaat kohdat. Eikä tosiaan pahaa sanottavaa. :peukku:
Ojas ollaan, ota vilkku pois
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Alpine 9835R.
Kelpo soitin, nouseva mute, ei pompi ja työntää kohtalaisesti linjaa vaikka jännitteet vähän notkahtaiskin!!!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

Just tuli postista lappu, et Pioneerin DEH-945r ois noudettavissa.. 8)
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Zeniitti
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zeniitti »

Kuva
JVC KD-G722 toimii hyvin. USB-tuki on kyl pop. Tikulta toistaa kätevästi biisit. USB on kyllä ehdoton jos on soitinta hankkimassa.

Tissi Paroni: kiva sigu :no: http://www.opelclubfinland.fi/forum/saannot.php
dev.nul
Merit
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Merit »

Jos haluaa parhaan äänenlaadun ja tarkat säädöt niin valitse pioneerin deh-p88rs.Itseltäni löytyy kyseinen laite...Suosittelen lämpimästi! :wink:
verticalx
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja verticalx »

ite ostin just pinohiiren DEH-P6900IB... ihan laadukkaan tuntunen vehje näin uuden karheana, mut saa nähä ku vähän aikaa kikkailee että mitä häröjä tulee jos tulee...
Beavis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Beavis »

Pioneer Deh-p40mp
Opel-Mies
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Opel-Mies »

Onkos kellään kokemusta Blaupunkt Queens soittimesta? Itse olen miettinyt kyseisen soittimen hankintaa.
Beavis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Beavis »

Opel-Mies kirjoitti:Onkos kellään kokemusta Blaupunkt Queens soittimesta? Itse olen miettinyt kyseisen soittimen hankintaa.
en suosittele mitään blaupunktin soitinta.
http://www.gti.fi/keskustelut/viewtopic ... c&start=15 lueppas tuolta zeroic:n kirjoittama kommentti
papanaluukku 4ever
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja papanaluukku 4ever »

Beavis kirjoitti:
Opel-Mies kirjoitti:Onkos kellään kokemusta Blaupunkt Queens soittimesta? Itse olen miettinyt kyseisen soittimen hankintaa.
en suosittele mitään blaupunktin soitinta.
http://www.gti.fi/keskustelut/viewtopic ... c&start=15 lueppas tuolta zeroic:n kirjoittama kommentti
tuota mun mielestä tos on paljolti niinku epätotuuksia sanottu kun mulla nyt on toi las vegas auto käyntiin täyden dvd:n lukemiseen menöö maks 10sek. ja sitte hyvin lukoo ei mitään taukoja ollu. toi zeroics hakee tota nopeaa biisi valikoimaa mutta entäs laatu toki siinä voi olla parempi biisin haku mutta vittuako sitä levyä täyttää huonoilla biiseillä ja miks autoon pitää laittaa jotaki muuta juttuja ku mp3 tiedostoja. ja sitte vielä onha se vaikea säätö aluuksi ainaki tos mun blaukkarissa mutta kun pääsöö perille siitä niin se on iha ok. ja sitte verrataan blaukkarin ja se biltema soittimen säätöjä onko bilteman soittimes 4 rca ulostuloa ja subbari ulos tulo onko siellä equa ja sen semmosta itellä pitää ainaki olla equ että pärjää. että niin en nyt menisi sanomaan suoraan noin että blaukkari on paska. jokaisessa soittimessa on hyvät ja huonot puolet.
Vastaa Viestiin