RADALLE.com PÄÄTTÄÄ RATAKAUDEN AHVENISTOLLA LA: 30.9

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

JiiPee kirjoitti:
sponge bob kirjoitti:Joh vihdoinki pääs kuittailee kavereille kun kaikki siisteimmät driftit oli opelien tuotosta =)
Hmmm.... Eikös sielä oo Opelit olleet aika suvereenejä koko kauden ajan. Ainakin kun katsoo sarjatilannetta sekä Radalle.comin että X-tremen sarjoissa näin kauden jälkeen -(z)- :thumbsup:

JiiPee
sehän nyt on selvä homma. :lol:
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Eihän kellään sattuis videokuvaa olla päivän upeista sladeista by: Mantat
Toki sielä pari muutain näyttävää suoritusta oli..
"On tämä saatana työmaa!"
Miksu.
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksu. »

Olin tuossa sunnuntaina Haverisen Markolla käymässä ja katsottiin pätkää Ahvenistolta, Mantan kyydistä kuvattuna, sairaan siistiä. Ehdotinkin Markolle että keräis levyllisen matskua kun sitä Markolta löytyy useasta tapahtumasta ja usean kovan Opelin kyydistä/varikolta kuvattuna.. Minä olisin ainakin valmis heti ostamaan tuollaisen kokoelman.
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Juu samat sanat, ostaisin kyl saman tien, jos tommonen saatais tehtyä. Hyvällä laadulla ja paljon eri Opeleita sisältä ja ulkoa kuvattuna, ni kyl toimis :D

Sen mä sanon, et kyl olis porukkaa ruvennu haihtumaan Ahveniston vikoilt päivilt, jos ei muutamaa autoa olisi radalla nähty, pelastivat aika monen päivän.. eli kiitos vaan omasta/kavereidenkin puolesta Haverisille ja sinisen Asconan kuskille sekä parille muun merkin kuskille vauhdikkaista ja kuminkatkuisista suorituksista. Moni ässäkuski jätti tuonne tulematta, se oli perseestä, mutta pian on taas jääratapäivät, joten hauskaa tulee olemaan myös siellä. Paljon vaan takavetoja viivalle, ni hyvä tulee 8)
"On tämä saatana työmaa!"
Vastaa Viestiin