sehän nyt on selvä homma.JiiPee kirjoitti:Hmmm.... Eikös sielä oo Opelit olleet aika suvereenejä koko kauden ajan. Ainakin kun katsoo sarjatilannetta sekä Radalle.comin että X-tremen sarjoissa näin kauden jälkeensponge bob kirjoitti:Joh vihdoinki pääs kuittailee kavereille kun kaikki siisteimmät driftit oli opelien tuotosta =)![]()
![]()
JiiPee
RADALLE.com PÄÄTTÄÄ RATAKAUDEN AHVENISTOLLA LA: 30.9
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Olin tuossa sunnuntaina Haverisen Markolla käymässä ja katsottiin pätkää Ahvenistolta, Mantan kyydistä kuvattuna, sairaan siistiä. Ehdotinkin Markolle että keräis levyllisen matskua kun sitä Markolta löytyy useasta tapahtumasta ja usean kovan Opelin kyydistä/varikolta kuvattuna.. Minä olisin ainakin valmis heti ostamaan tuollaisen kokoelman.
Juu samat sanat, ostaisin kyl saman tien, jos tommonen saatais tehtyä. Hyvällä laadulla ja paljon eri Opeleita sisältä ja ulkoa kuvattuna, ni kyl toimis
Sen mä sanon, et kyl olis porukkaa ruvennu haihtumaan Ahveniston vikoilt päivilt, jos ei muutamaa autoa olisi radalla nähty, pelastivat aika monen päivän.. eli kiitos vaan omasta/kavereidenkin puolesta Haverisille ja sinisen Asconan kuskille sekä parille muun merkin kuskille vauhdikkaista ja kuminkatkuisista suorituksista. Moni ässäkuski jätti tuonne tulematta, se oli perseestä, mutta pian on taas jääratapäivät, joten hauskaa tulee olemaan myös siellä. Paljon vaan takavetoja viivalle, ni hyvä tulee
Sen mä sanon, et kyl olis porukkaa ruvennu haihtumaan Ahveniston vikoilt päivilt, jos ei muutamaa autoa olisi radalla nähty, pelastivat aika monen päivän.. eli kiitos vaan omasta/kavereidenkin puolesta Haverisille ja sinisen Asconan kuskille sekä parille muun merkin kuskille vauhdikkaista ja kuminkatkuisista suorituksista. Moni ässäkuski jätti tuonne tulematta, se oli perseestä, mutta pian on taas jääratapäivät, joten hauskaa tulee olemaan myös siellä. Paljon vaan takavetoja viivalle, ni hyvä tulee
"On tämä saatana työmaa!"