mistä pyöreät takakaaret omega a: han
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tuli muuten selviteltyä asiaa kun piti omegaan uudet takakaaret hommata. Vanhat kaaret on ne sutiin myimät kaaret mutta olivat jo aika lahonneet. Ne olivat kyllä aika varmasti D-rekordin kaaret, mutta niitä ei tosiaan enää mistään saanut (muutakuin Sutiilta ehkä?) ja E1 Rekordin kaariakin sai vaan yhdestä paikkaa 86e/pari.
Tuota juzzin omegaa kun katsoo niin siinä näyttäisi kyllä olevan E1 rekordin kaaret.
Ja tuosta vielä että luulisin että ne jotka pyöreät kaaret autoonsa laittaa ovat kaikki sitä mieltä että ne on hienommat kuin vakiot. Mulle ainakin pitäisi maksaa aika paljon että suostuisin vakiot laittamaan...
Tuota juzzin omegaa kun katsoo niin siinä näyttäisi kyllä olevan E1 rekordin kaaret.
Ja tuosta vielä että luulisin että ne jotka pyöreät kaaret autoonsa laittaa ovat kaikki sitä mieltä että ne on hienommat kuin vakiot. Mulle ainakin pitäisi maksaa aika paljon että suostuisin vakiot laittamaan...
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kattelin tossa E- Rekordia niin siinähän jatkuu kaaren pullistus ovessa? Pitääkö Rekordin kaariin sitten tehdä itte toi pullistus jos Omegaan laittaa?P. Lanttola kirjoitti:Tuli muuten selviteltyä asiaa kun piti omegaan uudet takakaaret hommata. Vanhat kaaret on ne sutiin myimät kaaret mutta olivat jo aika lahonneet. Ne olivat kyllä aika varmasti D-rekordin kaaret, mutta niitä ei tosiaan enää mistään saanut (muutakuin Sutiilta ehkä?) ja E1 Rekordin kaariakin sai vaan yhdestä paikkaa 86e/pari.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Auto on niin kesken että ei siitä vielä kovin hyviä kuvia saa. Laitan kyllä sitten kuvaa kun saan sellaisia mitä kehtaa näyttää 
Kyllähän meilläkin olis tuolla jossakin romuläjässä ollut E2 rekordin kaaret mutta ne olis kova homma sovittaa kun pitäis olla pala reksan oveakin.
Mulle sais kyllä joku avulias tilata tuolta saksasta Senator B:n kaaret, olis sellaisillekin käyttöä.
Joo, ne pitääkin olla 2-ovisen E1 Rekordin kaaret. E2:sta ei enää ole kaksiovisena saanut vissiin ollenkaan.Omppo kirjoitti:
Kattelin tossa E- Rekordia niin siinähän jatkuu kaaren pullistus ovessa? Pitääkö Rekordin kaariin sitten tehdä itte toi pullistus jos Omegaan laittaa?
Kyllähän meilläkin olis tuolla jossakin romuläjässä ollut E2 rekordin kaaret mutta ne olis kova homma sovittaa kun pitäis olla pala reksan oveakin.
Mulle sais kyllä joku avulias tilata tuolta saksasta Senator B:n kaaret, olis sellaisillekin käyttöä.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Anteeksi jos haukuin Vectran takakaaria, tarkoitus ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.Shooter kirjoitti:Voi vattu mikä jeesustelutopicci...Ylläpito voi jo varmaan lukita tämän.