messujen calikka
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Henkilön omasta projektiesittelystä sen löysi:Azzyyr kirjoitti:Eikös Calibran omistaja kirjottanu johonkin ketjuun, että kun auto oli ilmoitettu messuille ja sinne valitu, niin se oli sinne pakko viedä tai olisi joutunut maksamaan sanktioita. Kerkesi sen sitten saada valmiiksi tahi ei...
Carpila kirjoitti:Lakkaa on kyl reilusti mut tosiaan on appelssiinipintaa.... Ja keskenhän se tosiaan vieä on kun se meikkari jonka piti se viimeistellä teki oharit. Ja pakkohan se auto tonne oli vietävä kun näyttelysopimuksessa on sanktio....
Carpila kirjoitti:Viemättäjättäminen vaan ei ollu vaihtoehto kun sopimuksessa on sanktio... Eli "pakko" oli... no eipäse parempi olisi vaikka ei siellä olis ollutkaan esillä....datzka kirjoitti:joo emt. mut oli aika hassun näköinen, melkeen oisin jättäny viemättä kun ei toi enää kovin projektilta näytä.. Ja muutenkin aika paljon jääny maalauksessa appelsiiniä?
Kyl sille viel jotain tehdän, mitä siitä en ole ihan satavarma... Voisihan tuohon vielä yhden uuden lakkakerroksen ruiskuttaa, jos se vaikka onnistuisi paremmin? Ja se kiillotus on toinen vaihtoehto, sitä ollaan kokoeiltu pienissä paikoissa kuten valumissa tms. ennenkin ei tosin koskaan koko autoa....
Vituttaahan se vähän itsekin kun tulee "huonoa" palautetta mutta parempaan ei nyt itse pystyny. Ja kaikkihan on alustá loppuun oman käden työtä et siitä ei voi muuta kun kattoo peiliin
Carpila kirjoitti:Se sanktio on rahallinen ja varmaakin onjotenki tapauskohtainen koska mitään tarkkaa summaa ei ole mainittu sopimuksessa.T.J kirjoitti:Joo itteäkin kiinnostaa,et mikä sanktio tollasista tulee jos ei autoa kiikuta näytteille.
Eikä siinä mitään jos ei ite pysty,kylhän itekki tuli muutama yliveto harjoiteltua tollasissa kakkosautoissa ennen kuin uskals vähän parempaa alkaa sumuttelee.
Onhan siin viel vaihtoehto,et teet lakan pohjat valmiiks ja viel maalaamoon,et vetää lakat libraan.
Ja toi on hyvä idea et hioisin lakan mataksi je antaisi maalarin suihkii lakan pintaan. Mitähän semmonen maksaisi? Hyvä idea, pitääkin soitella ens viikolla vähän, Onko muuten kerholla joku jäsenetumaalari hesan suunnalla?

Oliko siita kalikanpalikasta jossain kuva?
Jaa löytyki joku kuva, ainoa mikä mua ärsyttää on noi h??????n ritilät...
Kaikki laittaa samanlaisia katiskaverkkoja maskeihin ja muihin aukkoihin, oon ihan varma että hienompiaki verkkoja löytyis ja halvemmalla ku noi "tuning" verkot.
Tuohon Calibraan sopis ehkä(?) paremmin sinne alas säädettävä ilmanohjain jonka vois tehä sälekaihtimista. Itellä vaan joskus käyny mielessä sellanen, maskisäleikön tilalle ku laittais niin sais melkein kiinni talveks ettei syyläri ihan kokonaan jäädy
Ensimmäinen joka tekee tuollasen yllämainitun jutun saa minulta 10 pistettä
Jaa löytyki joku kuva, ainoa mikä mua ärsyttää on noi h??????n ritilät...
Kaikki laittaa samanlaisia katiskaverkkoja maskeihin ja muihin aukkoihin, oon ihan varma että hienompiaki verkkoja löytyis ja halvemmalla ku noi "tuning" verkot.
Tuohon Calibraan sopis ehkä(?) paremmin sinne alas säädettävä ilmanohjain jonka vois tehä sälekaihtimista. Itellä vaan joskus käyny mielessä sellanen, maskisäleikön tilalle ku laittais niin sais melkein kiinni talveks ettei syyläri ihan kokonaan jäädy
Ensimmäinen joka tekee tuollasen yllämainitun jutun saa minulta 10 pistettä
Eiks se ollu sitä vähän uudempaa korimallia pikku-G:llä?Wannabecalibra kirjoitti:ot. oliks tää nyt se pikku g:n bemari --> http://gallery.henriluoma.net/ACS2006/IMG_4983
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

no totta jos oisit messujärjestäjä ni kun joku sanoo tuovansa autonsa sinne niin haluat varmuuden että se auto kans tulee sinne.
ettei käy että ku lauantaina soitat että missäs auto ni omistaja sanoo että nyt ei pysty ku oon kännissä tai auto ei ihan valmis tms....
ni siinä mene kallista paikka tilaa hukkaan.
ettei käy että ku lauantaina soitat että missäs auto ni omistaja sanoo että nyt ei pysty ku oon kännissä tai auto ei ihan valmis tms....
ni siinä mene kallista paikka tilaa hukkaan.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
1005 kirjoitti:onpas muuten melko idari sääntö, pitäisihän noissa ottaa huomioon auton työtilanne. kuka nyt haluaa puolivalmiita autoja messuillä nähdä?
ja täysin offtpikkina, voin mä ravintolan ruokia arvostella vaikka en osais niitä itse tehdä.
Minä haluan katsella myös niitä vaiheessa olevia kärryjä. Tampereen näyttelyssäkin oli se vanha kadilakki, joka oli todellinen raato, ja varmaan sen kärryn kohalla vietin eniten aikaa... Siis pointti oli se että jos auto on todellakin kesken, niin ei sitä minun mielestäni kannattaisi väkisin vääntää muka valmiiksi, vaan veisi ihan suosiolla keskeneräisenä esille.
-
calibra-92
- 'Senator'

Joo kyllähän tää juttu alkaa olee jo aika loppuun kulunut,kuten tuo nimim. tonij mainitsi,et muilla foorumeilla nauretaan tolle ja kuten itsekki myönsi tehneensä.
Itteä harmittaa carpilan puolesta,ku kaikki lippispäät käy kuittailee maalauksesta,vaikka ei oo elämässäänsä ikinä ruiskua nähnytkään,kyl sellaset voi pitää mielipiteensä aivan omana tietonaan.
Itse annan suuren kunnioituksen omalle tehdylle työllä ja sille,et ees yrittääkin ylimaalata omansa,mut ekalla kerralla se ei ikinä onnistu..
Kokemuksen syvärinta ääni...
Itteä harmittaa carpilan puolesta,ku kaikki lippispäät käy kuittailee maalauksesta,vaikka ei oo elämässäänsä ikinä ruiskua nähnytkään,kyl sellaset voi pitää mielipiteensä aivan omana tietonaan.
Itse annan suuren kunnioituksen omalle tehdylle työllä ja sille,et ees yrittääkin ylimaalata omansa,mut ekalla kerralla se ei ikinä onnistu..
Kokemuksen syvärinta ääni...
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2