Tämä banaakikakkuresepti on muuten oikeasti todella vanha vitsi, sillä luin tämän isäni armeija-aikaisesta kirjasesta... ja isäni on sentään ollut jo vuosia eläkkeellä ja itsekin olen lähempänä viittäkymppiä kuin kahtakymppiä... (no siinä aika rajalla kuitenkin). Koskahan se 1930-luvulla syntynyt isäni olikaan siellä armeijassa... joskus 50-luvulla vissiin?On 2003-10-13 14:43, Sir Vili wrote:
En tiedä onko ollut jo täällä.
BANAANIKAKUN RESEPTI:
Ja pakollinen vitsi...
85-vuotias Viljo meni naimisiin nuoren ja kauniin 25-vuotiaan Lindan kanssa.
Koska Viljo oli niin vanha, niin Linda päätti että he ottavat hääsviitin kahdella erillisellä makuuhuoneella, koska jos he viettäisivät koko yön yhdessä Viljo voisi ylikiihottua eikä hän kestäisi sitä.
Häiden jälkeen Linda valmistautuu sitten menemään nukkumaan omaan makuuhuoneeseensa odottamaan, jos Viljo koputtaisi oveen. No kyllähän koputus tulee, ja ovi aukeaa ja siellä on Viljo, 85-vuotias sulhanen valmiina toimintaan.
He tulevat yhdeksi.
Kaikki menee hyvin, Viljo lähtee omaan makuuhuoneeseensa ja Linda valmistautuu nukkumaan menoa varten. Muutaman minuutin päästä hän kuitenkin kuulee taas koputuksen ovelta, ja Viljohan se siellä on.
No taas tulee lisää "toimintaa", hieman Linda ihmettelee Viljon kovaa intoa toimia uudelleen. Kun vastanaineet ovat saaneet hommat hoidettua, Viljo suutelee nuorikkoaan ja sanoo hyvää yötä ja lähtee omaan huoneeseensa.
Linda menee taas nukkumaan, mutta Viljo palaa vähän ajan päästä taas huoneeseen, innokkaana kuin 25-vuotias lisä"toimintaan".
Taas he nauttivat toisistaan. Ja Viljo on taas tekemässä lähtöä omaan huoneeseensa, kun Linda kysyy Viljolta: "Olen todella vaikuttunut siitä kuinka pystyt suoritua noin hyvin tuossa iässä ja vielä noin usein. Olen ollut miesten kanssa jotka ovat 3 kertaa nuorempia kuin sinä, mutta he ovat jaksaneet vain kerran. Olet todella mahtava rakastaja, Viljo."
Viljo näyttää vähän nololta, kääntyy Lindan puoleen ja sanoo: "Ööh... tarkoitatko, että olen käynyt täällä tänä yönä jo aiemminkin?"