On tullut tämä auto bongattua römssyn pihasta kun olen koulumatkaa taittanut, en tosin viimeaikoina mutta sanotaan n.1-2v sitten jo huomasin että on joku corsaa laitellu
Sämä kirjoitti:On tullut tämä auto bongattua römssyn pihasta kun olen koulumatkaa taittanut, en tosin viimeaikoina mutta sanotaan n.1-2v sitten jo huomasin että on joku corsaa laitellu
JepJep.. Siellähän tuo on parina viime kesänä tullu norkoiltua.
lemmu kirjoitti:kävitkö kysymässä konttorilta sitä katsastusta?
Ei oo tullu käytyä kun on ollu kaikkee muuta häslinkiä..
Editti: Säädin muutes perää 15mm korkeammalle ja naputtelin lokarin peltejä takas sisäänpäin että sain uudet orggis muovit istumaan nätimmin paikalleen. Pikkusen hinkkailee mut ei pahasti.
Mukava etukeno asento on ja nyt ei näytä niin epäsopusuhtaiselta etu ja takakaaret kun edessä tulee rengas n.3mm enemmän ulos kaaresta kun takana, aiemmin ero oli reilusti suurempi.
Mittailin etäisyydet navasta kaareenkin, edessä 270mm ja takana nyt korotettuna 285mm.
Huoh.. tuli sitten eilen kaverin painostuksella ilmoitettua sorsa pienessä pierussa rivermeettiin. Se tietää sitä että teettää tallilla "himpun" töitä tässä seuraavan kahden viikon aikana että saa päältä edes siedettävään kuntoon.
Toivottavasti ehditään kaikki tehdä mitä on suunniteltu. Ressihän tässä iskee. Taidanpa lähteä kittaamaan puskuria.
olis vähän helpommalla päässy kun olis laittanut jostain vanhasta kone pellistä kun niis on reunat valmiina mä itte tein camryn kone pellistä ja kyllä tuli hyvät ei muuta vikaa kun oli aika homma saada paklattua tuohon omaan mukavaan corsan pellin muotoon! (jokunen kerta tuli laitettua ja sit taas hiottua se pakkeli lattialle) no onnekx on ny väri päällä.
lemmu kirjoitti:olis vähän helpommalla päässy kun olis laittanut jostain vanhasta kone pellistä kun niis on reunat valmiina mä itte tein camryn kone pellistä ja kyllä tuli hyvät ei muuta vikaa kun oli aika homma saada paklattua tuohon omaan mukavaan corsan pellin muotoon! (jokunen kerta tuli laitettua ja sit taas hiottua se pakkeli lattialle) no onnekx on ny väri päällä.
Juu olishan se varmaan ollu helpompi juu. Mut tehty mikä tehty.
Aamulla alkais täällä kittiurakka tuon pellin kanssa. Tänään keskityin vielä tuohon puskuriin parikertaa tullu käytyä hiomalla läpi, vielä saa parista kohtaa korjailla että tulis edes siedettävä. Olis erihelppoo kun antais varat myöten viedä koko pa$ka tuollaisenaan maalarin hoteisiin, mut kun ei niin ei. Ite tehään pienellä budjetilla ja katotaan millasta sattuu tulemaan